در حال حاضر طراحی داشبورد جدید خودرو در پژو پارس سال و 405 انجام گرفته و به تعداد محدودی نیز بر روی خودروهای پژو پارس سال نصب و وارد بازار شده است. این داشبوردها امکان نصب دو ایربگ راننده و شاگرد را دارا بوده و بنابر خواست مشتری در دورنگ خاکستری و بژ روشن ارائه می شود.
تاکنون پژو 405 که طراحی دهه 80 میلادی کمپانی بزرگ خودرو سازی فرانسه است در ایران تغییرات زیادی همچون، موتور، بدنه، داخل و ... داشته تا همچنان بتواند سهم مهی از بازار ایران را در اختیار داشته باشد. خودرویی که اگرچه در دهه 80 میلادی توانست بسیاری از استانداردهای آن روزهای اروپا را کسب کرده و به خودرویی محبوب تبدیل شود اما امروز در ایران منتقدان زیادی دارد.
بسیاری از کارشناسان در سال های اخیر به نحوه تغییرات ظاهری در خودروهای داخلی انتقاد داشته و بارها تاکید کرده اند که این تغییرات چندین و چند باره به خصوص در محصولات ایران خودرو نه تنها کیفیت ها را افزایش نداده بلکه خودرو تولید دهه 80 اروپا را نیز از استاندارهای اولیه خود دور کرده است!
داشبورد به کار گرفته شده در مدل های جدید پارس و پژو 405 مدرن تر و به روز می باشد ولی باید به این نکته اشاره کرد داشبورد جدید پلاستیک خشک بوده و نمونه آن در رانا , پراید و تندر 90 قابل مشاهده است که پس از مدتی اینگونه داشبوردها سروصدای اضافی را داخل کابین خودرو ایجاد می کنند .حال اینگونه مدل های جدید پارس و 405 با اختلاف قیمتی در حدود 1.5 میلیون تومان در بازار مصرف به فروش میرسند .