پیشرانه این خودرو توسط میتسوبیشی طراحی شده و با بهرهگیری از حجم 2.4 لیتر و 16 سوپاپ توانایی تولید حداکثر قدرت 128 اسب بخار در دور موتور 5200 را داراست. اما مشخصه اصلی که میتواند در کنار آپشن دودیفرانسیل این خودرو عبور از مسیرهای سخت آفرود را هموار کند گیربکس توانا و 200 نیوتنمتر گشتاور است که در دور 2500 تا 3000 تولید میشود.
ارتفاع زیاد این خودرو از سطح زمین و ابعاد بزرگش باعث میشود وقتی در کنار یک شاسي بلند كره اي یا هموطنان چینیاش قرار میگیرید به واقع معنای یک شاسیبلند متوسط را درک کنید. عرض نسبتا" زیاد لاستیکها نیز یکی از اصلیترین دلایل کنترل خوب این خودرو مي باشدكه با طراحی صحیح یک شاسیبلند تمامی اجزای فنی خودرو در سطح بالایی قرار گرفتهاند و در بخش جلو و عقب به خصوص در انتخاب ارتفاع سپرها به گونهای مهندسی شده است که در ورود یا خروج از شیب جاي هيچ نگراني نباشد. شاسي نردباني مجزاي اين خودرو امنيت و قدرت هيجان انگيزي را براي مشتري به ارمغان مي آورد و اين فرصت را براي وي ايجاد مي¬كند تا با فراغ بال همراه با اين خودرو به دامن طبيعت، كوه و دشت سفر نمايد. در مجموع اين دوديفرانسيل 2400 سي سي آفرود با شاسي مستقل برتري هاي قابل ملاحظه اي نسبت به رقباي هم قيمت خود دارد.
تجهیزات:
مه شكن جلو و عقب
آينه هاي جانبي برقي به همراه چراغ راهنما
سيستم تهويه مطبوع
قفل مركزي با ريموت كنترل و با قابليت بالا رفتن شيشه ها پس از قفل شدن
راديو پخش
سيستم ضد سرقت
فرمان قابل تنظيم
رينگ آلومينيومي
امکانات ویژه
سنسور دنده عقب
سان روف
مشخصات کامل فنی لندمارک 2400 سی سی گروه بهمن :
نام محصول | کد مدل | ||
لندمارك | |||
ابعاد و اندازه | موتور | ||
طول | 4717mm | نوع/ مدل موتور | چهار سيلندر خطي بنزيني ميتسوبيشي |
عرض |
1790mm |
حجم موتور | 2378cc |
ارتفاع | 1790mm | نسبت تراکم |
10.0:1 |
فاصله محورها |
2850mm |
حداکثر توان | 128HP@2500-3000RPM |
فاصله چرخهای جلو | 1472mm | حداکثر گشتاور | 200N.M@2500-3000RPM |
فاصله چرخهای عقب | 1472mm | استانداردهای آلایندگی | EUROIV |
وزن خودرو بدون سرنشین | 1855kg | سیستم سوخت رسانی | |
حداكثر وزن خودرو با سرنشین | 2400kg | نوع | انژکتوری |
ظرفیت سرنشین | 4 | نوع سوخت | بنزینی بدون سرب |
ظرفیت باک(لیتر) | 74 | ||
سیستم انتقال قدرت | ترمز | ||
نوع | پنج سرعته- دستي | سیستم ترمز | ضد قفلABS+ABD |
نسبت دنده اول | 3.704 | ترمز جلو | ديسکی |
ننسبت دنده دوم | 2.02 | ترمز عقب | کفشکی |
نسبت دنده سوم |
1.369 |
سیستم تعلیق | |
نسبت دنده چهارم | 1 | تعلیق جلو | جناقي- با ميله پيچشي |
نسبت دنده پنجم | 0.802 | تعلیق عقب | فنر تخت |
نسبت دنده عقب | 4.473 |