این خودرو به واسطه قیمت مناسبش و قابلیت آفرود نسبتا مناسب،میان افرادی که دنبال یک خودروی آفرود با قیمت پایین می گردند،محبوب شده است.طراحی ظاهری کاپرا ساده است و از سایر خودروهای چینی هماهنگ تر به نظر می رسد.استفاده بیش از حد از قطعات کرومی بی کیفیت در قسمت جلو،نمای این قسمت را نا مناسب ساخته است،ولی طراحی قسمت عقب به مراتب زیباتر است.
مهمترین نقطه ضعف کاپرا،کابین و فضای داخلی آن است.کیفیت قطعات استفاده شده روی کنسول جلو و رودری ها بسیار پایین است.صندلی های سفت،در مسافرت های طولانی برای سرنشینان مشکل ساز میشوند.همچنین ارتفاع نامناسب صندلی ها باعث مختل شدن دید راننده نیز شده است.طراحی کابین کاپرا هیچ نکته خاصی ندارد و بسیار ساده و کسل کننده است.در محل قرار گیری دکمه ها دقت زیادی به خرج داده نشده و بعضی از آنها در مکانی نامناسب قرار گرفته اند. عایق کاری کابین چنگی به دل نمی زند.در سرعت های بالا در مناطق بیابانی خاک به داخل کابین نفوذ می کند و هنگام شستن خودرو،آب به داخل آن نفوذ می کند.ولی از نظر عایق صدا مناسب است و صدای موتور داخل کابین آزار دهنده نیست.
کاپرا از ۲۴۰۰ سی سی با قدرت ۱۲۷ اسب بخار بهره می برد که قادر است ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند.کاپرا در شتاب گیری ها خودروی تنبلی است،ولی گشتاور مناسب در کنار سیستم دو دیفرانسیل باعث شده قابلیت آفرود خوبی داشته باشد.در مسیرهای شهری هم کمتر تکان را به کابین منتقل می کند، ولی گاهی صداهای نامتعارف از کابین به گوش می رسد. یکی دیگر از نقاط ضعف کاپرا،کولر ضعیف آن است که اصلا جواب گوی سرنشینان نیست.
رقبای داخلی و خارجی
Roniz Pickup - Wingle - Pazhan3
پیشنهاد نهایی
کاپرا فقط مناسب افرادی است که در مسیرهای آفرود،بیابانی و ناهموار تردد می کنند. البته کاربرد باربري براي برخي شرکت ها نيز دارد.