ركورد تولید ماهیانه گروه سایپا شكسته شد

سه شنبه، ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰:۵۳
کدخبر:۱۲۵۹۴۰

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با همت و همدلی تمامی كارگران خطوط تولید گروه سایپا و زنجیره تامین و همچنین حمایت وزارت صمت، این گروه در مهرماه امسال موفق به تولید 47 هزار و 437 دستگاه خودرو شد و توانست رکورد تولید ماهیانه خود طی دو سال اخیر را بشکند.

به گزارش ایران جیب از سایپانیوز، جواد توسلی مهر با بیان اینکه گروه سایپا درحال ثبت رکوردهای جدید در تولید خودرو است، اذعان داشت: گروه سایپا در مهرماه امسال موفق به تولید 47 هزار و 437 دستگاه خودرو شد، در حالی که میزان کل تولید مهرماه سال گذشته 41 هزار و 130 دستگاه بوده است. همچنین در روز پایانی مهرماه (30مهر) با تولید 2 هزار و 84 دستگاه، رکورد تولید روزانه سال جاری در گروه سایپا شکسته شد.

وی با بیان اینکه با ادامه روند فعلی تولید، تا نیمه اول آبان ماه می‌توانیم از تولید همزمان سال گذشته عبور کنیم، تصریح کرد: در بهمن ماه سال جاری، رکورد یکساله تولید خودرو در گروه سایپا شکسته خواهد شد و درصدد آن هستیم که تا پایان سال جاری و با توجه به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است، اعداد قابل توجهی را در تولید ثبت کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: پیش بینی می‌شود، تا پایان سال جاری و در قیاس با سال گذشته رشد 18 درصدی را در تولید ثبت کنیم؛ تحقق این امر با وجود سخت‌ترین تحریم ها و چالش های ارزی، ركورد مهمی به حساب می‌آید.

توسلی مهر تاکید کرد: همت، همدلی و اتحاد در گروه سایپا سبب شد تا این گروه بر شرایط تحمیلی تحریم چیره شود و در مسیر افزایش تولید گام بردارد. یقینا در این مسیر ناهموار قطعه سازان، زنجیره تامین و وزارت صمت، همیاری و همکاری بی شائبه‌ای داشتند که به نوبه خود از همه آنها قدردانی می‌کنم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه از فعالیت‌های شبانه روزی و بی وقفه کارگران خطوط تولید، مهندسان و تمام پرسنل تقدیر و تشکر کرد و گفت: تمام تلاش‌ها برای رشد تولید و پاسخ به تقاضاهای مردمی با هدف آرامش بازار و توزیع مناسب خودرو به متقاضیان، است که امیدوارم با رشد تولید و عرضه آرامش بازار خودرو را شاهد باشیم.