روز شمار کنکور سراسری 1404

سه شنبه، ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷:۲۶
کدخبر:۱۲۴۱۲۵

اطلاع رسانی تبلیغاتی

کنکور سراسری 1403 برگزار شد و با همه‌ی حواشی و داستان های عجیب ش به اتمام رسید، میتوانید سوالات و پاسخ تشریحی کنکور سراسری را در سایت ماز دریافت کنید، کنکور سراسری 1404 بر اساس اعلام قبلی سازمان سنجش همانند سال گذشته در دو نوبت اردیبهشت و تیر برگزار خواهد شد، کنکور اردیبهشت در تاریخ های 11 و 12 اردیبهشت ماه و کنکور تیر در تاریخ های 5 و 6 تیرماه برگزار می‌شوند.

روز شمار کنکور، یک شمارنده ی معکوس است که می‌توانید بفهمید از همین لحظه که در حال مطالعه این متن هستید، تا روز کنکور، چند ماه، روز، ساعت و دقیقه فرصت دارید! با مراجعه به سایت ماز می‌توانید هر چند وقت به این روز شمار سر بزنید.

اطلاع ازینکه چند روز تا کنکور سراسری بعدی مانده است، می‌تواند تلاش و اراده ی جدی تری در شما ایجاد کند، اگر می‌‌خواهید از زمان باقی مانده استفاده عالی تری داشته باشید، کلاس های آنلاین کنکور ماز در پایه های مختلف و سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی اماده پذیرش شما هستند.

تاثیر قطعی معدل در کنکور 1404، به صورت 20% تاثیر معدل یازدهم و 40% تاثیر معدل دوازدهم (جمعا 60%) خواهد بود و 40% مابقی بر اساس عملکرد شما در جلسه کنکور مشخص خواهد شد.

روز شمار کنکور سراسری تجربی

نوبت اول کنکور تجربی 1404 در تاریخ 12 اردیبهشت ماه در نوبت صبح برگزار می‌شود که از امروز تا کنکور اردیبهشت فرصت بسیار مناسبی برای داوطلبان کنکوری است که از سایر رقبا آمادگی بیشتری کسب کنند.

بر اساس تجربه‌ی سال های گذشته، احتمالا کنکور تجربی بعد از کنکور های انسانی و ریاضی برگزار می‌شود.

داوطلبانی که مطالعات خود را از شهریور 1403 آغاز کنند تقریبا هشت ماه طلایی در اختیار دارند تا برای کنکور اردیبهشت آماده شوند که با توجه عدم آمادگی بسیاری از داوطلبان پایه‌ی دوازدهم، فرصت مناسبی است تا تراز بهتری کسب کنید.‌

روز شمار کنکور سراسری ریاضی

نوبت اول کنکور های رشته ریاضی و انسانی روز قبل کنکور تجربی یعنی در تاریخ 11 اردیبهشت و نوبت صبح برگزار خواهند شد، نوبت دوم در 5 تیر و نوبت صبح برگزار می‌شود.

دقت داشته باشید که زمان ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری ریاضی در تاریخ 20الی 26 آبان 1403 خواهد بود و ثبت نام نوبت دوم در نیمه دوم اسفند می‌باشد که تاریخ دقیق تر آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

در مورد روز شمار کنکور ریاضی باید متذکر شویم که داوطلب کنکوری با شروع از شهریور ماه، حداقل 9 ماه کامل در اختیار دارید تا موفقیت خود را قطعی کنید.

در این راه پرپیچ و‌خم، گروه آموزشی ماز در راستای ایجاد عدالت آموزشی به ارائه کلاس های آنلاین کنکور می‌پردازد تا هیچ داوطلبی محروم از دریافت آموزش سطح بالا و مختص رتبه های برتر نباشد...!

روز شمار کنکور سراسری انسانی

در خصوص روز شمار کنکور انسانی ابتدا دقت کنید که زمان ثبت نام آن همانند سایر رشته ها، نوبت اول در تاریخ 20الی26 آبان ماه 1403 خواهد بود و نوبت دوم نیمه دوم اسفند است.

کنکور رشته انسانی و ریاضی در یک روز و در تاریخ 11 اردیبهشت ماه برگزار خواهند شد. هر روز از امروز تا کنکور، فرصتی طلایی برای پیشی گرفتن از رقبای‌تان است. لطفا این قول را به خودتان و ما بدهید که تا لحظه آخر دست از تلاش برنخواهید داشت!

روز شمار کنکور هنر و زبان

زمان ثبت نام تمامی رشته های کنکور سراسری در نوبت اول، تاریخ 20 الی 26 آبان ماه خواهد بود و نوبت دوم در نیمه دوم اسفند ماه، کنکور هنر از دو آزمون کتبی و عملی تشگیل شده است، کنکور کتبی همان جلسه کنکور خواهد بود و همانند سایر داوطلبان در نوبت اول، 11 و 12 اردیبهشت و نوبت دوم در 5 و 6 تیر ماه برگزار می‌شود.

آزمون عملی رشته هنر معمولا با فاصله یک الی دو هفته بعد کنکور تیر، با توجه به رشته مدنظر برگزار می‌شود.

کنکور رشته زبان خارجه آزمون عملی ندارد و تاریخ برگزاری آن همانند کنکور هنر خواهد بود.

روز شمار کنکور فرهنگیان

قبولی رشته های تربیت معلم و فرهنگیان از کنکور 1403 به صورت جداگانه و با آزمون متفاوتی از کنکور سراسری هر رشته ای برگزار می‌شود، اما در مورد روز شمار کنکور فرهنگیان دقت کنید که تنها یک نوبت که در 11 و 12 اردیبهشت و بلافاصله بعد اتمام کنکور رشته های تجربی، ریاضی یا انسانی در انتهای جلسه برگزار می‌شود.

قبولی کنکور فرهنگیان با دو آزمون کتبی و مصاحبه مشخص می‌شود که فرآیند دعوت به مصاحبه به صورت سه برابر ظرفیت قبولی فرهنگیان و در نیمه دوم خرداد ماه بود.

گروه آموزشی ماز، همراه شما در رسیدن به قله های موفقیت!

با مراجعه به سایت گروه آموزشی ماز ‌می‌توانید از آخرین اخبار مرتبط به کنکور سراسری مطلع شوید و در کنار آن پشتیبان های ماز به صورت رایگان در اختیار شما هستند تا بتوانید محتوای آموزشی مناسب خود و کلاس های آنلاین کنکور که سابقه حضور رتبه های دو رقمی و تک رقمی سال های گذشته در آنها وجود دارد را انتخاب کنید.

جهت دریافت سوالات و پاسخ تشریحی کنکور سراسری، فرایند تخمین رتبه و حضور در کلاس آنلاین کنکور به سایت ماز سر بزنید.

ما همواره در تلاش هستیم تا فضایی با آرامش بیشتر و به دور از استرس برای داوطلبان عزیز به ارمغان بیاوریم، با ما همراه باشید.