تبلیغات به شرط چاقو از طریق پنل اس ام اس پیام رسان

دوشنبه، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰:۳۴
کدخبر:۱۱۹۲۹۵

اطلاع رسانی تبلیغاتی

استفاده از پنل اس ام اس جهت ارسال پیامک تبلیغاتی، بیش از یک دهه است که رواج پیدا کرده و در بسیاری از تجارت ها و کسب و کارها حکم اصلی ترین راهکار تبلیغات را دارد. شاید در ظاهر ارسال پیامک تبلیغاتی روش کم تأثیری به نظر برسد، اما در ادامه ثابت خواهیم کرد که تنها روش تبلیغاتی ای که به بازدهی آن بیشتر از هزینه ی آن است، استفاده از پنل اس ام اس است. اما پیش از آن به شما خواهیم گفت که:

پیام به شرط چاقو

تبلیغات به شرط چاقو یعنی چه؟

افزایش هزینه های تبلیغات باعث شده تا کسب و کارهای جدید و نوپا برای ارسال پیامک انبوه دچار شک و تردید شوند. به همین دلیل سامانه پیامکی پیام رسان در راستای ایجاد حس امنیت در تبلیغات قابلیتی را تحت عنوان ضمانت بازگشت وجه طبق قوانین در نظر گرفته تا شرایط تبلیغات بی استرس را برای کاربران فراهم کند.

پنل پیامک

شما با ثبت نام در پنل پیامک پیام رسان می توانید با پرداخت هزینه فعالسازی، به 100 درصد امکانات آن دسترسی داشته باشید. این بهترین پیشنهاد ممکن  است تا از هزینه های اضافه خلاص شوید و با تمرکز بالا و قیمت کمتر به تبلیغات پیامکی بپردازید.

ارتباط مستقیم با مخاطبان

اکثر روش های تبلیغات در سطح جامعه، محتوای عمومی دارند. در واقع تنها سامانه پیامکی است که به کاربران اجازه ی تفکیک مخاطبان را می دهد. این موضوع سبب افزایش تأثیرگذاری و همچنین صرفه جویی در هزینه ی تبلیغات می گردد.

متن پیامک تبلیغاتی باید شفاف و واضح باشد

برخلاف ایمیل، پیامک تبلیغاتی دارای محدودیت حرف وکاراکتر است. به این معنی که در هر پیامک می توانید تعداد محدودی از کلمات را به کار ببرید و در صورت طولانی شدن متن، باید قیمت هزینه ارسال پیامک برای بیش از یک پیام را بپردازید. در نتیجه پیامک تبلیغاتی باید مختصر و مفید باشد، یعنی کاملاً واضح و روشن باشد و از استفاده از اختصارات یا عبارات دارای ابهام اجتناب شود.

هر پیامک باید دارای مفهوم واحد باشد. به این معنی که هنگام نوشتن متن باید در نظر داشته باشید کلیه ی اطلاعات لازم درباره ی هدف مورد تبلیغات را به همراه داشته باشد. همچنین سعی کنید از اشاره به دو موضوع در یک پیامک خودداری کنید و به جای آن دو پیامک مجزا ارسال بنمایید. برای مثال معرفی یک کالا و همچنین دعوت به یک گردهمایی و یا یک رویداد، در قالب پیام کوتاه برای مخاطبان خوشایند نخواهد بود.

پیامک ها را ارزش گذاری کنید

ارسال بیش از حد پیامک می تواند برای مخاطبان ایجاد مزاحمت کند. چرا که نیازی به اقدامی از طرف مخاطب نیست و اس ام اس تبلیغاتی به خودی خود در صفحه تلفن همراه نمایش داده می شود. این که یک برند واحد روزانه چندین پیامک برای مخاطب خود ارسال نماید، می تواند برای مخاطبان آزار دهنده باشد.

اما این همیشگی نیست، برای مثال بسیاری از اطلاع رسانی ها و پیامک های کاربردی از این قاعده مستثنی هستند. برای این که بتوانید پیامک های آزار دهنده را تفکیک کنید در ابتدا باید بتوانید اس ام اس های تبلیغاتی خود را ارزش گذاری کنید. تعیین ارزش پیامک نسبی است. برای مثال در حالت عادی اگر روزانه چند پیامک با محتوای خرید ماسک پزشکی ارزان برای مخاطبان ارسال می شد قطعا آزار دهنده بود اما در روزهای شیوع ویروس کرونا و شرایط کنونی این موضوع برای اغلب مخاطبان کاربردی است.

پس برای دریافت نتیجه ی مطلوب از ارسال اس ام اس تبلیغاتی بهتر است تا با یک برنامه ریزی خوب و مناسب کمپین پیامکی را پیش ببرید.

زمان ارسال پیامک

زمان صحیح ارسال پیامک

تأثیر پیامک تبلیغاتی نیز مانند سایر راهکارهای تبلیغات و ارتباط با مشتری، در تداوم و تکرار تبلیغات است. بنابراین شما باید به طور مرتب به مشتریان خود پیامک ارسال نمایید تا ارتباط خود را با آن ها حفظ کنید. اما همانطور که گفتیم باید مطمئن شوید که پیام های شما آزار دهنده نیستند. یکی از راه های پیشگیری از ایجاد مزاحمت برای مخاطبان ارسال پیام در زمان مناسب است. توصیه ی ما این است که تعداد پیامک ها را از کم به زیاد افزایش دهید. برای مثال ماه اول به هر مخاطب 5 پیامک و پس از بررسی رفتار و بازخورد تبلیغات، تعداد پیامک ها را افزایش دهید.

در ابتدای مسیر بازاریابی پیامکی بهتر است به جای کمیت (تعداد دفعات ارسال اس ام اس) روی کیفیت و قدرت محتوا تمرکز کنید. پس از گذشت زمان و ایجاد ارتباط مؤثر می توانید تعداد دفعات ارسال پیامک را افزایش دهید. به طور کلی بهترین زمان ارسال پیامک از ساعت 9 صبح الی 7 عصر است. ارسال پیامک قبل و بعد از آن قطعاً بازخورد کمتری به همراه خواهد داشت.

ارتباط دو طرفه ایجاد کنید

بهترین راه برای جذب مشتری این است که نه تنها از طریق پیامک با آن ها در ارتباط دائمی باشید، بلکه آن ها را تشویق کنید تا با شما ارتباط برقرار کنند. برای این کار می توان از پیامک های مختلفی از جمله نظرسنجی ها، مسابقات پیامکی و یادآوری های مهم استفاده کنید. برای مثال می توانید با ارسال پیامک تبریک تولد به مشتریانتان در تاریخ تولدشان، از آن ها بخواهید نظر خود را درباره ی کسب و کار شما ارائه دهند و یک کد تخفیف دریافت کنند. با این کار شما به مشتریان خود انگیزه ی تعامل می دهید.

برای استفاده از پنل اس ام اس رایگان پیام رسان و شروع بازاریابی پیامکی خود همین حالا از طریق لینک زیر اقدام به دریافت سامانه پیامکی رایگان خود کنید تا کارشناسان پیام رسان در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را خدمتتان ارائه دهند.

https://payam-resan.com/