تویوتا لندکروز J70 در آستانه چهلمین سالگرد تولید خود، موتور جدیدی دریافت خواهد کرد. این اولین نسخه چهارسیلندر لندکروز سری 70 از زمانی است که یک جفت موتور 2.4 لیتری بنزینی و دیزلی به مدل سال 1991 اختصاص یافت.
لندکروز J۷۰ که در سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانهای از کاهش سرعت نشان نمیدهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسیبلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمیرود تا پایان سال دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
توربودیزل چهارسیلندر جدید این خودرو از تویوتا هایلوکس وام گرفته شده است. در حالی که اعداد خروجی هنوز در دسترس نیستند، انتظار میرود قدرت موتورتویوتا لندکروز جدید مشابه با مشخصات «هایلوکس» باشد. برای مقایسه، موتور ۵/ ۴ لیتری V۸ توربودیزل ۲۰۲ اسببخار قدرت و ۳۱۷ پوندفوت گشتاور تولید میکند. این بدان معنی است که دیزل چهار سیلندر همان سطح عملکرد را ارائه میدهد و درعینحال مصرف سوخت بهتر و آلایندگی کمتری دارد. علاوهبر دیزل چهارسیلندر، انتظار میرود لندکروز J۷۰ برای اولینبار از سال ۱۹۹۰ یک گیربکس اتوماتیک ارائه دهد. سایر ارتقاها شامل سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با Apple CarPlay و Android Auto و تغییرات جزئی زیبایی داخل کابین است. تویوتا همچنین قصد دارد یک پیشرانه هیبریدی نه چندان قدرتمند برای هایلوکس و پرادو تولید کند، اما برنامهای برای ارائه آن به لندکروز اعلام نکرده است.
در عین حال، تویوتا در آیندهای قابلپیشبینی به عرضه V۸ دیزلی در لندکروز J۷۰ ادامه خواهد داد. با وجود اینکه مدل پایه به ۴۰سالگی نزدیک میشود، تویوتا بهروزرسانی و بهبود لندکروز J۷۰ را ادامه میدهد. در سال ۲۰۲۲ میلادی LC۷۰ تعدادی بهروزرسانی و بهبود را دریافت کرد. تویوتا برنامههای قطعی برای مدلهای آینده خود را اعلام نکرده است، اما تاکید دارد با نزدیک شدن به چهلمین سالگرد رسمی J۷۰، «تغییر بزرگ» در راه است.