امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۰ صبح در حالی گروه بهمن فروش آنلاین دو خودروی دیگنیتی و فیدیلیتی را با تاخیر یک هفتهای کلید زد که نحوه انجام این فروشهای اینترنتی امروز و ماههای گذشته اعتراضاتی را از سوی مشتریان به دنبال داشته است.
دوشنبه هفته گذشته (۲۰ دیماه) فروش نقدی دو محصول نوبرانه گروه بهمن یعنی دیگنیتی و فیدیلیتی یک ساعت قبل از انجام فروش اینترنتی به دلیل مشکلات زیرساختی لغو شد.
آنطور که «مجتبی نظری» مدیر ارتباطات گروه بهمن اطلاع داده بود: سعی گروه بهمن بر مشتری مداری و رسانیدن محصولات به دست مشتریان و مصرفکنندگان واقعی است، به همین دلیل برخی از مشکلات زیرساختی و مشکل در ثبتنام آنلاین منجر به لغو برنامه فروش شد و هرگونه شایعات در خصوص افزایش قیمتها بیاساس است.
وی یادآور شد: اکنون برخی محدودیتها برای فروش ایجادشده، به طوری که هر کد ملی قادر به یک خرید خودرو خواهد بود و تکرار خرید توسط یک کد ملی را شاهد نخواهیم بود.
مدیر ارتباطات گروه بهمن اضافه کرد: همچنین محدودیت کد ملی را برای نمایندگیهای فروش خود ایجاد کردیم و این نمایندگیها قادر به ثبتنام خواهند بود.
وی با اشاره به قویتر شدن زیرساختها در برنامه فروش جدید، تاکید کرد: گروه بهمن در هر مرحلهای متوجه حضور مشتریان غیرواقعی شود از فروش خودرو جلوگیری خواهد کرد، همچنین امکان صلح خودرو در مرحله ثبتنام و انتقال امتیاز خودرو به دیگران برداشته شده است.
برخلاف گفته های مدیر ارتباطات گروه بهمن، کاربران بسیار زیادی در تماس با ما از نحوه ثبت نام و اختلال در سایت گلهمند بودند.
اکثر مشکلات پیش آمده برای این کاربران مربوط به مشکلات زیرساختی بود که از جمله این مشکلات میتوان به عدم نمایش کد کپچا 4 رقمی و نشان ندادن گزینه شهر و استان اشاره داشت که باعث ناموفق بودن تمامی این افراد در ثبت نام امروز بوده است.