کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امسال تابستان را به شرق آسیا سفر کنید


کد خبر : ۵۰۲۱۲شنبه، ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰:۵۶۹۵۶ بازدید

شاید زیاد به سفر و فرهنگ سفر رفتن نپرداخته‌ایم، اما سفر رفتن و استراحت‌های چندروزه در اوج زمان کاری و هیاهوی زندگی، می تواند عنصری آرامش بخش در روز‌های شما باشد. این روز‌ها، بهترین زمان سفر به ...

شاید زیاد به سفر و فرهنگ سفر رفتن نپرداخته‌ایم، اما سفر رفتن و استراحت‌های چندروزه در اوج زمان کاری و هیاهوی زندگی، می تواند عنصری آرامش بخش در روز‌های شما باشد. این روز‌ها، بهترین زمان سفر به تایلند و مالزی است، چون خلوت‌تر و  هم نرخ تور‌ها ارزان است.

 

تایلند

تور تایلند؛ شعر معبد‌های شگفت انگیز 

گردشگران تور تایلند، به بانکوک، بزرگترین شهر و مقصد اصلی گردشگران که قصد بازدید از این کشور را دارند، وارد می‌شوند. اینجا یکی از زیباترین و پر‌رویدادترین شهر‌های شرق آسیا است که سالانه گردشگران بیشماری دارد. زیبا‌ترین معابد، این بناهای عجیب و زیبا که در تمام شرق آسیا ساخته شده اند را شما در این شهر می‌بینید. نکته مهم در بازدید این معابد، نحوه پوشش بازدیدکنندگان است، یادتان باشد روزی که برای تماشای معابد می‌روید، فرقی نمی‌کند زن باشید یا مرد، بهتر است لباس‌های کاملا پوشیده به تن کنید.
آژانس مقتدر سیر با برنامه ریزی دقیق تور‌ تایلند، سعی کرده تمام مناطق دیدنی این کشور را به صورت تور ترکیبی یا حتی به صورت تور مستقل، برای شما برنامه‌ریزی کند. شما می توانید در تایلند، پاتایا یا پوکت اقامت کنید و در بهترین سواحل شرق آسیا لم بدهید و آفتاب بگیرید.
این آژانس، همه ساله، مجری این تور به بهترین شکل ممکن است. برای رفاه گردشگران عزیز، در تمام گشت‌های شهری آژانس، یک راهنمای فارسی زبان همراه شماست. یک سیمکارت رایگان تایلندی توسط آژانس به شما هدیه می‌شود تا دسترسی برایتان ساده‌تر باشد.
با توجه به اینکه تایلند کشور ارزانی ‌است، با همه نوع قیمتی هم می‌توانید غذاهای تایلندی را امتحان کنید و خرید خوبی هم کنید و هم می‌توانید با خیال راحت، هتل انتخاب کنید و در هتل‌های زیبای سه ستاره تا پنج ستاره تایلندی اقامت کنید. که بسیار قیمت‌های مناسبی دارند.
به گزارش ویرلن؛ شما می‌توانید با انتخاب هر یک از پروازهای ماهان و عمان ایر به همراه تور‌های مختلف تایلند که هم به صورت ترکیبی به بانکوک و پاتایا یا اینکه به صورت مستقیم به پاتایا یا پوکت وارد می‌شوند همراه شوید.
این روزها مخصوص این است که در سواحل بکر پوکت شنا کنید یا عصر‌ها برای خرید و پاساژگردی به بازار‌های ارزان و فروشگاه‌های خوب تایلندی بروید.
اگر به همراه کودکان به پاتایا می‌روید، حتما بردن‌شان به پارک آبی کارتون نتورک را در فهرست تفریحات بگذارید. اینجا با نمادهای محبوب کودکان و بزرگسالان همچون بن‌تن، پارک جذابی از آب در آمده که کودکان و بزرگسالان میتوانند ساعت‌ها آبتنی کنند و بازی کنند و از فضایش لذت ببرند.
تابستان امسال را با هیجان انگیز‌ترین کشور آسیا شروع کنید؛ با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید، در مورد هتل و پروازتان بپرسید و راهی این سفر جذاب شوید.
 

تور مالزی؛ سفر مقرون به صرفه در جنوب شرق آسیا

اصلا با سفر به مالزی یک تیر و چند نشان زده‌اید. هم کشوری زیباست با طبیعتی باور نکردنی و جذاب، هم مدرن و امروزی که کوالالامپور را همه با آن نماد برج‌های دوقلو پتروناس می‌شناسند که دیدن منظره غروب آفتاب از بالای این برج، خود یکی از جاذبه‌های این شهر به شمار می‌رود.
با توجه به مناسب شدن قیمت تور مالزی در این روزها که طول روز بلند‌تر است و با خیال راحت می‌شود گشت و خوش گذراند. تور ترکیبی کوالالامپور و لنکاوی یا پنانگ و یا اینکه کوالالامپور و سنگاپور را انتخاب کنید که با توجه به هزینه‌های ثابتی که دارید و پرداخت کرده‌اید، دو مقصد جالب را ببینید و حسابی خوش بگذرد.

 

مالزی


استاندارد‌های هتل‌داری در این مقاصد گردشگری مالزی بسیار بالا بوده و همینطور نسبت به سرویس و خدمات خوبی که ارائه می‌دهند، هزینه اقامت بسیار مناسبی دریافت می‌کنند. می‌توانید برای سفر، هتلهای سه ستاره اقتصادیتر را انتخاب کنید، اما توصیه ما این است چون هتل‌ها واقعا جذابند، سری به وبسایت آژانس مقتدر سیر تابان بزنید و لیست هتلهای چهار و پنج ستاره را بخوانید. مشخصات تمامی هتل‌ها نوشته شده، به راحتی از سالن‌های خدمات ماساژ و استخر‌های خوب این هتل‌ها نمیتوان گذشت.
مزیت این تور‌ها در این است که به راحتی با پرواز خوب ماهان و به صورت مستقیم به مقصد می رسید و چون پرواز چارتر ایرانی هست، نرخ بسیار خوبی داشته و سفر برایتان ارزان‌تر از همیشه می‌شود.
در تمام تور‌هایی که آژانس مقتدر سیر، برای سفر به مالزی برنامه ریزی کرده است، مسافران در تمام هتل‌ها خدمات اینترنت و صبحانه رایگان را دارند. حتی خود آژانس یک سیم کارت رایگان هم در اختیار گردشگران قرار می دهد. با توجه به اینکه تور راهنمای فارسی زبان دارد، شما یک گشت شهری و نهار رایگان هم مهمان آژانس هستید.

غذاهای مالایی خوشمزه هستند. ساتای را امتحان کنید که شبیه کباب‌های ماست و انواع غذاهای بین‌المللی را در رستوران‌های مختلف و کافه‌هایشان سرو می‌کنند. اگر ماهی‌های رنگارنگ را دوست دارید، حتما با همسفرانتان به دیدن آکواریوم کوالالامپور بروید، اینجا دنیایی رنگارنگ از هزاران ماهی قشنگ است. برایتان تجربه‌ای زیبا می‌شود.
کارشناسان آژانس مقتدر سیر، همه روزه آماده پاسخ‌گویی و انجام رزرواسیون هتل و پرواز‌ شما هستند. برای این ماه به فکر برنامه‌ریزی سفری جذاب با یک آژانس با تجربه باشید و هیجان تابستان را با خرید تور مالزی کنید.
 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها