کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ترامپ اروپا را تهدید به وضع تعرفه 20 درصدی خودرو کرد


کد خبر : ۵۰۱۸۸جمعه، ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷:۴۳۶۹۵۸ بازدید

رییس‌جمهور آمریکا در توییتی گفت که دولت او خودروهای اروپایی را ۲۰ درصد در آمریکا گران‌تر خواهد کرد، مگر این‌که اروپا، تعرفه‌ها و موانع تجاری ...
ترامپ اروپا را تهدید به وضع تعرفه 20 درصدی خودرو کردترامپ اروپا را تهدید به وضع تعرفه 20 درصدی خودرو کرد

رییس‌جمهور آمریکا در توییتی گفت که دولت او خودروهای اروپایی را ۲۰ درصد در آمریکا گران‌تر خواهد کرد، مگر این‌که اروپا، تعرفه‌ها و موانع تجاری خود را در مقابل آمریکا پایین بیاورد.

به گزارش رویترز، رییس‌جمهور آمریکا در توییتی گفت که دولت او خودروهای اروپایی را ۲۰ درصد در آمریکا گران‌تر خواهد کرد، مگر این‌که اروپا، تعرفه‌ها و موانع تجاری خود را در مقابل آمریکا پایین بیاورد.

ترامپ در این توییت نوشته است: بر اساس تعرفه‌ها و موانع تجاری‌ای که از مدت‌ها قبل، توسط اروپا، برای آمریکا و شرکت‌ها و کارکنان بزرگ آن وضع شده است، اگر این تعرفه‌ها و موانع به زودی برداشته نشوند و کاهش پیدا نکنند، ما برای تمام خودروهای آنها که به آمریکا وارد می‌شوند تعرفه‌ای ۲۰ درصدی وضع می‌کنیم. آنها را این‌جا (در آمریکا) بسازید!

4ovgo4k16edvyf0jy6fi.jpg

تهدیدات ترامپ درحالی صورت می‌گیرند که اروپا تعرفه‌های جدیدی را بر کالاهای آمریکایی وضع کرده است تا پاسخ تعرفه‌های آمریکا بر واردات آلومینیوم و فولاد از اروپا را بدهد.

ویسکی بوروبورن، شلوارهای جین لویز و موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسونکه از آمریکا وارد می‌شدند، همگی در لیست کالاهای آمریکایی قرار دارند که حالا در اروپا گران‌تر شده‌اند.

این توییت ترامپ بلافاصله اثر خود را بر قیمت سهام شرکتهای خودروساز بزرگ اروپا نشان داد. 

به طوری که سهام خودروسازان اروپایی به شدت در حال افت هستند؛ ارزش سهام فیات ۲.۶ درصد در این ۱۰ دقیقه سقوط کرد، بی‌ام‌ دابلیو ۲.۱ درصد از ارزش خود را از دست داد و دایملر که این هفته نسبت به کاهش سود خود تحت تاثیر تعرفه‌ها هشدار داده بود، ۱.۱ درصد دیگر افت کرد.

در تصویر زیر میزان افت سهام خودروسازان طی ده دقیقه گذشته نمایش داده شده است.

h9v2lammu0n4atmbu7c.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها