کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واژگونی خاور تانکر گازوئیل در بزرگراه آزادگان + تصاویر


کد خبر : ۴۲۰۲۴دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۷۸۶۰ بازدید

یک دستگاه کامیونت حمل سوخت 6 هزار لیتری گازوئیل بعدازظهردیروز در بزرگراه آزادگان واژگون شد و صدها لیتر گازوئیل در سطح جاده نشت پیدا کرد.

یک دستگاه کامیونت حمل سوخت 6 هزار لیتری گازوئیل بعدازظهردیروز در بزرگراه آزادگان واژگون شد و صدها لیتر گازوئیل در سطح جاده نشت پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری 125 ، درپی وقوع این حادثه و اعلام آن توسط شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی ، بی درنگ ستاد فرماندهی این سازمان ساعت 14:51 دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاههای 47، 90، گروه نجات 17 و جرثقیل آتش نشانی را به بزرگراه آزادگان ، روی پل احمدیه اعزام كرد.

بهنام ریاضی معاون عملیات منطقه 7 آتش نشانی تهران دراین خصوص گفت: یك دستگاه خاور مخزن دار حامل 6 هزار لیتر گازوئیل درمسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان درحال حرکت بود که به دلیلی نامعلوم راننده آن کنترل کامیونت را از دست داد و درخط کندرو به یک طرف واژگون شد.

وی افزود: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم گازوئیل ازقسمت درب بالای مخزن این کامیونت درحال نشت بود به طوری که مقدار زیادی گازوئیل در سطح جاده جاری شده و سطح بزرگراه را لغزنده کرده بود.

ریاضی با اعلام این که عوامل راهور منطقه 16 برای پیشگیری از تصادفات درمحل حضور یافته و بر تردد خودروها نظارت داشت، ادامه داد: آتش نشانان پس از استقرار خودروها و بستن مسیر بزرگراه و كشیدن نوار هشداردهنده دراطراف صحنه حادثه ، با کشیدن لوله های آبدهی و همچنین چندین دستگاه خاموش کننده پودرو گاز برای جلوگیری از آتش سوزی به حالت آماده باش درآمدند.

وی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با قطع برق کامیونت و کنترل نشت گازوئیل، محل حادثه را کاملا ایمن کردند و همچنین در ادامه عملیات خود ، راننده کامیونت را که از ناحیه دست و سر دچار آسیب شده بود جهت انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون عملیات منطقه 7 آتش نشانی با اعلام این که کارشناسان آتش نشانی هم اکنون درحال بررسی علت وقوع این حادثه رانندگی هستند، خاطرنشان کرد: با حضور جرثقیل، کامیونت و مخزن آن به صورت جداگانه به مکانی امن انتقال داده شد و همچنین با همکاری عوامل شهرداری منطقه 16 با پاشیدن خاک بر روی آسفالت آغشته به گازوئیل ، محل حادثه برای عبور خودروها ایمن شد.

ni6a9cbax3vpo4315hr1.jpg

97az4z6rvhs4pq35i9xn.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها