کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحویل حداکثری محصولات مدیران خودرو


کد خبر : ۱۲۵۹۶۹چهارشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵:۵۹۸۰۴۸ بازدید

پس از مشکلات پیش آمده در زمینه تحویل خودرو‌های شرکت مدیران خودرو، و تعاملات این شرکت با گمرک بم، مشکل ترخیص خودروهای برند ...
تحویل حداکثری محصولات مدیران خودروتحویل حداکثری محصولات مدیران خودرو

پس از مشکلات پیش آمده در زمینه تحویل خودرو‌های شرکت مدیران خودرو، و تعاملات این شرکت با گمرک بم، مشکل ترخیص خودروهای برند ام‌وی‌ام و فونیکس طی چند ماه اخیر رفع شده و سرعت تحویل خودروها در حال افزایش است.

موضوع تاخیر در تحویل محصولات مدیران خودرو از چند ماه پیش آغاز شده و تعدادی از مشتریان این شرکت خودروهای خود را با تاخیر تحویل گرفتند. پس از تعاملات پیش آمده میان مدیران خودرو و مراجع‌ ذیربط، حال نزدیک به دو ماه است که این مشکل رفع شده و ظرفیت ترخیص خودروها از کارخانه بم همانند گذشته با ظرفیت بالا در حال انجام است.

بخش ترخیص و لجستیک شرکت مدیران خودرو شبانه‌روزی در حال فعالیت است تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، تمام تعهدات عقب مانده خود را تحویل مشتریان دهند. به این ترتیب بخش اعظمی از موارد تاخیر این شرکت رفع شده و مشتریان خودروهای خود را تحویل گرفتند. این رویه همچنان ادامه دارد و بر اساس اطلاعات گمرک، روزانه خودروهای این شرکت با ظرفیت بالا در حال ترخیص و ارسال به نقاط مختلف کشور هستند.
شرکت مدیران خودرو در چند ماه اخیر تحول خودرو را به الویت اول خود تبدیل کرده و تمام منابع این شرکت در پی حل مشکل ترخیص و سپس تحویل خودرو با بالاتری ظرفیت ممکن برآمده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها