کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعرفه آب 1404 اعلام شد


کد خبر : ۱۲۵۹۴۹سه شنبه، ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱:۰۰۲۴۷۳ بازدید

طبق لایحه بودجه 1404 کل کشور که امروز از سوی دولت تقدم مجلس شد، وزارت نیرو...
تعرفه آب 1404 اعلام شدتعرفه آب 1404 اعلام شد

طبق لایحه بودجه ۱۴۰۴، نرخ آب بها برای مشترکانی که بالاتر از الگو مصرف دارند چهار هزار ریال به ازای هر متر مکعب تعیین شد.

به گزارش تسنیم، طبق لایحه بودجه 1404 کل کشور که امروز از سوی دولت تقدم مجلس شد، وزارت نیرو از طریق شرکت‌های آب و فاضلاب استانی سراسر کشور مکلف است علاوه بر دریافت نرخ آب‌بها به‌ازای هر مترمکعب فروش آب شرب تا الگوی مصرف آب برای مشترکین خانگی (و تا ظرفیت قراردادی برای مشترکین غیرخانگی) آب، مبلغ 2 هزار ریال و به‌ازای هر مترمکعب فروش آب شرب بالاتر از الگوی مصرف آب برای مشترکین خانگی (و تا ظرفیت قراردادی برای مشترکین غیرخانگی) آب مبلغ چهار هزار ریال از مشترکان خانگی و غیر خانگی دریافت و به حساب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

100 درصد وجوه دریافتی تا 20 هزار میلیارد (20.000.000.000.000) ریال جهت هزینه‌کرد «کاهش هدررفت آب شهری» در چارچوب موافقتنامه متبادله با سازمان در همان استان اختصاص می‌یابد.

دستگاه اجرایی مکلف است تا پایان خردادماه نسبت به مبادله موافقتنامه مزبور اقدام کند. مشترکان با نرخ تعرفه آب صفر و یا معاف از پرداخت تعرفه آب مشمول این بند نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها