کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کانال 2 میلیون واحدی بورس از دست رفت


کد خبر : ۱۲۵۹۳۹سه شنبه، ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶:۱۷۳۵۱۸ بازدید

در جریان معاملات اولین روز از آبان بیش از 90 درصد تابلوی معاملات قرمزپوش بود و شاخص کل بورس بعد از تحمل 8 روز منفی متوالی ...
کانال 2 میلیون واحدی بورس از دست رفتکانال 2 میلیون واحدی بورس از دست رفت

در جریان معاملات اولین روز از آبان بیش از 90 درصد تابلوی معاملات قرمزپوش بود و شاخص کل بورس بعد از تحمل 8 روز منفی متوالی سرانجام ابرکانال 2 میلیون واحد را از دست داد.

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز سه‌شنبه یکم آبان ماه با کاهش ارتفاع 13 هزار و 368 واحدی در محدوده 1میلیون و 993هزار و 899 واحد به کار خود پایان داد و به این ترتیب بعد از 2 ماه با 2 میلیون واحد خداحافظی کرد. شاخص هموزن نیز با افت 4هزار و 205 واحدی در محدوده 661 هزار و 691 واحد ایستاد. نمادهای شستا، فملی و شپنا بیشترین اثر منفی و وبملت، فولاد و مبین نیز بیشترین اثر مثبت بر شاخص را ثبت کردند.

در بازار فرابورس ایران نیز شاخص‌ها کاهشی بودند. شاخص کل فرابورس با 108 واحد افت در محدوده 21 هزار و 90 واحد ایستاد و شاخص هموزن نیز با 836 واحد افت کار خود را در کانال 115 هزار و 771 واحد به پایان رساند.

آریا، فزر و شاوان بیشترین اثر منفی و حسینا، سپیدار و کرومیت بیشترین اثر مثبت بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین برای هشتمین روز متوالی بورس شاهد خروج نقدینگی بود و 148 میلیون تومان سرمایه حقیقی از معاملات خرد خارج شد. صندوق‌های درآمد ثابت که این هفته با خروج سرمایه همراه بودند بیش از 310 میلیارد تومان دیگر از نقدینگی خود را از دست دادند. صندوق‌های کالایی اما امروز با ورود پول همراه هستند و تا این لحظه بیش از 160 میلیارد تومان ورود نقدینگی داشتند.

ارزش کل معاملات امروز بازار 11هزار و 381 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 2هزار و 706 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام  و حق تقدم بوده است. امروز 24 درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود که نسبت به روز گذشته رشد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها