کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ریزش حدود 14 هزار واحدی شاخص بورس


کد خبر : ۱۲۵۸۹۶دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹:۴۲۴۳۲۸ بازدید

در روند معاملات امروز بازار سرمایه ریزش شاخص‌ها ادامه پیدا کرد و شاهد قرمزپوشی 87 درصد از نمادهای تابلو بودیم.
ریزش حدود 14 هزار واحدی شاخص بورسریزش حدود 14 هزار واحدی شاخص بورس

دوشنبه 30 مهرماه برای بازار سرمایه با تداوم افت شاخص‌ها همراه بود. شاخص کل با ریزش 13هزار و 832 واحدی در مرز از دست دادن ابرکانال دو میلیون واحد قرار گرفت و در محدوده دو میلیون 7هزار و 281 واحد ایستاد و شاخص هموزن نیز با افت 3هزار و 842 واحدی در محدوده 665 هزار و 937 واحد به کار خود پایان داد. امروز نمادهای فملی، نوری و شپنا بیشترین تاثیر منفی و نمادهای مبین، فولاد و تاصیکو بیشترین اثر مثبت را بر شاخص ثبت کردند.

در بازار فرابورس ایران نیز معاملات در محدوده قرمز تابلو انجام شد. امروز شاخص کل فرابورس با افت 135 واحدی در محدوده 21 هزار و 199 واحد به کار خود پایان داد و شاخص هموزن فرابورس نیز با کاهش ارتفاع 995 واحدی در کانال 116 هزار و 608 هزار واحد آرام گرفت. نمادهای آریا، فزر و وسپهر بیشترین اثر منفی و سامان، کرومیت و آردینه بیشترین اثر مثبت را بر شاخص ثبت کردند.

ارزش کل معاملات امروز بازار 252هزار و 532 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 2هزار و 845 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام  و حق تقدم بوده است. امروز 1 درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود. و حدود 243 هزار میلیارد تومان اوراق در بازار به فروش رسید.

همچنین امروز شاهد خروج 62 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بورس بودیم و صندوق‌های درآمد ثابت نیز تا این لحظه با خروج 662 میلیارد تومان دیگر کار خود را دنبال می‌کنند. صندوق‌های طلا نیز که امروز  منفی و متعادل باز شده بودند در ادامه شاهد افزایش تقاضا هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها