کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هایما S7 پرو، جایگزین نسخه S7 پلاس شد


کد خبر : ۱۲۵۸۵۵یکشنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶:۱۰۳۳۶۲۲ بازدید

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازار خودروهای شاسی‌بلند، خودرو هایما اس7 پرو با ...
هایما S7 پرو، جایگزین نسخه S7 پلاس شدهایما S7 پرو، جایگزین نسخه S7 پلاس شد

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازار خودروهای شاسی‌بلند، خودرو هایما اس7 پرو با موتور و گیربکس جدید را به‌زودی وارد بازار می‌کند.

با توجه به عرضه موفق هایما اس7 پلاس در بازار خودرو کشور، با تولید و عرضه نسخه اس7 پرو، این خودرو جایگزین محصول جاری خواهد شد. 
 
قرار است تا پایان امسال بیش از 5000 دستگاه هایما اس7 پرو در ایران‌خودرو خراسان تولید شود که این میزان، متناسب با تقاضای بازار افزایش خواهد یافت. 

مهم‌ترین اهداف تولید هایما اس7 پرو، کاهش مصرف سوخت، افزایش توان و گشتاور محصول از طریق به‌کارگیری موتور جدید، ارتقای سطح تجهیزات و افزایش رقابت پذیری در بازار است. گیربکس خودرو نیز متناسب با افزایش گشتاور موتور جدید، با بهره‌گیری از تکنولوژی 6AT که مناسب شرایط محیطی و جاده‌ای ایران است، تغییر یافته است. همچنین کالیبراسیون موتور و گیربکس با هدف افزایش دوام قوای محرکه متناسب با شرایط آب و هوایی و کیفیت بنزین ایران به‌گونه‌ای اعمال شده که این خودرو در تمامی نقاط ایران با بهترین عملکرد بدون ریسک مستهلک شدن قوای محرکه، پیمایش کند. 

بر اساس این گزارش، اطمینان از قوای محرکه جدید منجر به ارایه گارانتی قوای محرکه این خودرو برای پنج سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر شده است.  

افزایش حدود ۲۵ درصدی گشتاور موتور از طریق به‌کارگیری پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و تغییر موتور ۱.8 لیتری فعلی توربوشارژ به نسخه ۱.۵ لیتری توربوشارژ نسل جدید با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) که با وجود افزایش توان و گشتاور، مصرف سوخت نیز کاهش چشم‌گیری یافته، از مزایای این محصول است. سایر تغییرات شامل اضافه شدن راهنمای تعویض دنده (GSI)، جایگزینی صندلی برقی (چهار حرکته) سرنشین جلو با نوع دستی آن در محصول فعلی و ترمز پارک برقی به جای ترمز دستی است. همچنین به‌دلیل گشتاور و شتاب بالای این خودرو، تقویت سیستم ترمز برای ارتقای ایمنی محصول همراه با به‌کارگیری کالیپرهای جدید قرمز رنگ در خودرو مشهود است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها