کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جلسه مهم مجلس با واردکنندگان خودرو


کد خبر : ۱۲۵۸۵۲یکشنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵:۳۸۴۸۵۷ بازدید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برنامه برگزاری جلسه این کمیسیون با واردکنندگان خودرو گفت: خودروهای کارکرده وارداتی ...
جلسه مهم مجلس با واردکنندگان خودروجلسه مهم مجلس با واردکنندگان خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برنامه برگزاری جلسه این کمیسیون با واردکنندگان خودرو گفت: خودروهای کارکرده وارداتی نباید تصادفی بوده و باید دارای خدمات پس از فروش باشد.

حسنعلی محمدی درباره واردات خودروهای دست‌دوم گفت: منشأ واردات خودروهای دست‌دوم مشخص نیست و مواردی از سوی بانک مرکزی مطرح شد و روز یکشنبه آتی واردکنندگان خودرو به کمیسیون می‌آیند تا نهایت همکاری برای برداشتن موانع صورت گیرد.

وی افزود: در خصوص واردات خودرو دست‌دوم معضلاتی داریم این در حالی است که تولیدکنندگان در داخل توان برطرف‌کردن نیاز مردم را ندارند.

محمدی با بیان این که خودرو کالایی سرمایه‌ای تلقی می‌شود، افزود: تولیدکنندگان و خودروسازان بیان می‌کنند که با ضرر و زیان انباشته روبه‌رو هستیم و مردم نیز از تحویل و کیفیت خودرو ناراضی هستند. همچنین با نارضایتی فعالان و شاغلان صنعت خودرو روبه‌رو هستیم.

وی افزود: باید راهکاری ارائه دهیم تا زنجیره تولید خودرو آسیب نبیند و رضایت مردم جلب شود.

محمدی با بیان این که کشورهای توسعه‌یافته نیز خودرو کارکرده را وارد می‌کنند، گفت: این مسئله شرایط خاصی دارد. خودرو‌ها نباید تصادفی باشند و از طرفی باید خدمات پس از فروش داشته باشند.

وی معتقد است: باید به سمتی برویم که از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم؛ چون خودروهایی فرسوده هستند و باید از رده‌ خارج شوند و در مقابل باید انگیزه تشویقی برای مردم ایجاد کنیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: وقتی میزان عرضه و تقاضا برابری کند و میزان عرضه فزونی گیرد، قطعاً تولیدکننده‌ها وارد فرایند کیفی و قیمتی می‌شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها