کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط فروش آریزو 8 با اقساط 5 ساله (آبان 1403)


کد خبر : ۱۲۵۸۵۰یکشنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷:۴۹۳۰۸۵۲ بازدید

برای طرح اقساط آریزو 8، شرایط فروش به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان خرید این خودرو جدید با پرداخت‌های ماهیانه فراهم باشد. در خرید ...
شرایط فروش آریزو 8 با اقساط 5 ساله (آبان 1403)شرایط فروش آریزو 8 با اقساط 5 ساله (آبان 1403)

برای طرح اقساط آریزو 8، شرایط فروش به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان خرید این خودرو جدید با پرداخت‌های ماهیانه فراهم باشد. در خرید اقساطی آریزو 8، مشتریان می‌توانند با انتخاب شرایط پرداخت و مبلغ پیش‌پرداخت، خودرو را به‌صورت اقساطی خریداری کنند و از امکانات ویژه‌ای که برای این طرح درنظر گرفته شده است، بهره‌مند شوند. جزئیات دقیق شامل مبلغ پیش‌پرداخت، مدت اقساط، نرخ بهره و سایر موارد مرتبط را می‌توانید در ادامه ببینید:

پیش‌پرداخت: در شرایط فروش اقساطی آریزو 8، مدیران خودرو شرایطی را فراهم کرده است که خریداران می‌توانند بین 50 تا 85درصد از مبلغ کل خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازند. این انعطاف در پیش‌پرداخت به مشتریان این امکان را می‌دهد که بر اساس توان مالی خود، بهترین گزینه را برای خرید اقساطی انتخاب کنند.

مدت اقساط: مدیران خودرو این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند مدت بازپرداخت اقساط خودروی آریزو 8 را بین 12 تا 60 ماه انتخاب کنند. این انعطاف‌پذیری به شما اجازه می‌دهد شرایط پرداخت را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید.

نرخ بهره: از آن‌جایی‌ که در شرایط اقساطی فروش آریزو 8 متقاضی به بانک ارجاع داده می‌شود، مدیران خودرو میزان بهره اقساط را مشابه بانک و برابر با 23درصد درنظر گرفته است.

شرایط فروش:

شرایط فروش آریزو 8 با اقساط 5 ساله (آبان 1403)



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها