کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نحوه محاسبه شهریه کودکستان ها چگونه است؟


کد خبر : ۱۲۵۷۹۳شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸:۰۱۳۷۶ بازدید

نصرت‌الله محمودی در خصوص شهریه‌ کودکستان‌ها اظهار کرد: فرآیند شهریه...

بنا بر اظهارات رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، نمی‌توان شهریه حداکثری و حداقلی برای کودکستان‌ها تعیین کرد، زیرا شهریه براساس الگوی هزینه‌های تمام شده آن‌ها و امکانات و تجهیزات تعیین می‌شود.

به گزارش ایسنا ، نصرت‌الله محمودی در خصوص شهریه‌ کودکستان‌ها اظهار کرد: فرآیند شهریه پیش‌دبستانی براساس سامانه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تعیین می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس مدارک مثبتی که مدیران و موسسان بارگزاری می‌کنند، شهریه ابلاغ و بارگزاری می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها اقدامی که استان انجام می‌دهد، صحت‌سنجی مدارک بارگزاری شده است، افزود: استان هیچ نقشی در تعیین شهریه کودکستان‌ها ندارد.

محمودی بیان کرد: بنا بر اظهارات رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، نمی‌توان شهریه حداکثری و حداقلی برای کودکستان‌ها تعیین کرد، زیرا شهریه براساس الگوی هزینه‌های تمام شده امکانات و تجهیزات آن‌ها تعیین می‌شود.

وی اضافه کرد: الگوی شهریه کودکستان‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده که حتی شهریه خدماتی که به‌صورت مجزا به کودکان شیرخوار، نوپا، پیش‌دبستانی یک و دو در یک کودکستان واحد ارائه می‌شود نیز متفاوت است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها