کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کشف البسه قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان در تهران


کد خبر : ۱۲۵۷۵۳پنجشنبه، ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶:۳۵۳۴۹ بازدید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵ هزار ثوب البسه قاچاق...

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵ هزار ثوب البسه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۲ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای قاچاق خارجی در انباری در خیابان فدائیان اسلام تخلیه و دپو شده که این کالاهای خارجی توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و توزیع می‌شوند.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد این محل انبار یک باربری بوده که کالاها در سامانه‌ها ثبت نشده است.

وی ادامه داد: ماموران  مشاهده کردند مقادیر انبوهی کالا ازنوع البسه خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سالهای گذشته است و مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد و در واقع اجناس فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد 4908 ثوب دورس، 112 ثوب کاپشن و 315 ست دورس بلوز و شلوار بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان اعلام کرده اند، یادآور شد: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها