کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سردرگمی قیمت دلار در کف بازار


کد خبر : ۱۲۵۶۷۷چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۸:۳۷۲۰۴۶ بازدید

قیمت دلار و سکه تا حدودی تعدیل شد و کانال‌های دیروز از دست رفت. معامله‌گران می‌گویند بازار بلاتکلیف است. نشانه‌های بلاتکلیفی ...
سردرگمی قیمت دلار در کف بازارسردرگمی قیمت دلار در کف بازار

قیمت دلار و سکه تا حدودی تعدیل شد و کانال‌های دیروز از دست رفت. معامله‌گران می‌گویند بازار بلاتکلیف است. نشانه‌های بلاتکلیفی در بازار ارز چیست؟

بازار ارز و سکه روز آرامی را سپری کرد و با کاهش، دوباره از سطوح بالایی فاصله گرفت؛ قیمت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان برگشت و قیمت سکه هم کانال ۵۰ میلیون را از دست داد. قیمت دلار طی دو هفته گذشته بین کانال ۶۲ هزار و ۶۳ هزار تومان پاسکاری شده و نه خریدار آنچنانی داشته که قیمت دلار مرز مقاومت را بشکند و نه فروشنده خاصی در بازار است که قیمت، مرز حمایتی را از دست بدهد. 

در چارت هم مارپیچ شدن اندیکاتورها، کاملا این موضوع را نشان می‌دهد که بازار سردرگم است. در واقع بازار با رفت و برگشت قیمتی در محدوده یاد شده یک الگوی مستطیل تشکیل داده که تقابل خریدار و فروشنده کاملا مشخص است.

در معاملات روز سه‌شنبه دو جو در بازار شکل گرفت. جو اول مربوط به تبلیغات طلا و دلار بود که در آن گفته می‌شد از بورس خارج شوید و به سمت این دو بازار بیایید./ اکوایران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها