کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عذرخواهی بانک ملی از مردم


کد خبر : ۱۲۵۶۵۰سه شنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹:۳۵۶۹۲۷۳ بازدید

اختلال در پرداخت ارز مسافرتی به زائران عمره در بامداد امروز موجب سرگردانی حجم زیادی از مسافران شده بود و آنطور که مدیر روابط ...
عذرخواهی بانک ملی از مردمعذرخواهی بانک ملی از مردم

درحالی اختلال سیستم بانک ملی در فرودگاه امام خمینی باعث سرگردانی زائران حج عمره شده بود که با اعلام بانک مرکزی این اختلال رفع شده و رئیس شعبه بانک ملی فرودگاه از مردم عذرخواهی کرده است.

اختلال در پرداخت ارز مسافرتی به زائران عمره در بامداد امروز موجب سرگردانی حجم زیادی از مسافران شده بود و آنطور که مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام به خبرنگار ما گفته مقصر اصلی این اختلال نبود شیفت شب بانک مرکزی است!

او می گوید: " چند شب است که در بازه زمانی 4 تا 4:30 دقیقه بامداد سیستم اِرور (خطا) می‌دهد و حوالی حدود ساعت 7 صبح مجدداً درست می‌شود."

هرچند طبق اعلام بانک مرکزی، پرداخت ارز مسافرتی به زائران حج عمره در ترمینال سلام از صبح امروز مجدداً از سرگرفته شده است.

قمری وفا با اعلام این خبر تأکید کرد: به دنبال تاخیر بوجود آمده در پرداخت ‎ارز مسافرتی به زائران حج عمره در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره)، دقایقی پیش با آقای صالحی رئیس شعبه بانک ملی مستقر در فرودگاه امام صحبت کردم و گفت: ضمن عذرخواهی از تاخیر بوجود آمده امروز و پس از اتمام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های انتظامی، تمامی زائران محترم حج عمره در فرودگاه سلام، ارز مسافرتی خود را دریافت کرده و با پروازشان عازم سرزمین وحی شدند.

روال پرداخت ارز مسافرتی درحالی به حالت عادی بازگشته که از بامداد امروز و به دلیل اختلال گسترده سیستمی و ضعف مدیریتی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی و شعبه بانک ملی، بسیاری از مسافران و زائران حج عمره در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی سرگردان شدند.

مشاهدات نشان میدهد که تعداد زیادی از مسافران و زائران حج عمره درحالی که پولشان را پرداخت کرده اند قادر به دریافت ارز خود نبوده اند.

یکی از مسافران به تسنیم گفت: ما برای حج عمره به فرودگاه امام خمینی آمده ایم؛ سیستم ها قطع است و ارز نمی دهند درحالی که پولش را دریافت کرده اند.

او با تأکید براینکه در باجه بانک ملی کلاً یک نفر است و هیچ پاسخگویی انجام نمی شود، ادامه داد: یک سری پروازها از زمان پروازشان گذشته و ایرلاین گفته من پرواز می کنم و به من ربطی ندارد که دلار گرفته اید یا نه. مردم خیلی اعتراض دارند و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

این زائر حج عمره در ادامه تأکید کرد: کل سیستم ها و باجه های ارز قطع هستند و خیلی از مسافران و زائرانی که سن شان بالا هم هست در صف ارز هستند ولی کسی پاسخگو نیست.

گفتنی است، اهورا محمدی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اختلال پیش‌آمده برای پرداخت ارز به مسافران در فرودگاه امام، اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت‌گرفته، چند شب است که در بازه زمانی 4 تا 4:30 دقیقه بامداد سیستم اِرور (خطا) می‌دهد و حوالی حدود ساعت 7 صبح مجدداً درست می‌شود.

وی ادامه داد: از بانک ملی، سامانه الکترونیکی و... استعلام گرفته‌ایم و همه می‌گویند؛ "سیستم مشکلی ندارد."، در این راستا جلساتی را با بانک ملی و گذرنامه برگزار کرده‌ایم که به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

وی افزود: یکی از مشکلات این بخش آن است که بخش آی‌تی بانک مرکزی شیفت شب ندارد، قرار است امروز با بانک مرکزی جلسه برای رفع این مشکل داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام تأکید کرد: موضوع اختلال در سیستم پرداخت ارز به مسافران، هیچ ارتباطی به شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها