کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اسرائیل جنگ را باخت !


کد خبر : ۱۲۵۶۴۹سه شنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵:۳۴۲۱۳۱ بازدید

یک نویسنده صهیونیست با اشاره به اینکه اسرائیل بعد از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ وارد دنیایی از...

یک نویسنده صهیونیست با اشاره به اینکه اسرائیل بعد از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ وارد دنیایی از هرج و مرج و ناامیدی و وحشت شده است، اعلام کرد اسرائیل هرروز متحمل خساراتی سنگین می‌شود و در جهنم جنگ چندجبهه‌ای گرفتار شده و در جنگ شکست خورده است.

به گزارش تسنیم، در حالی که بعد از آغاز موج جدید حملات کوبنده مقاومت و در رأس آن حزب الله لبنان علیه صهیونیست‌ها که با تلفات جانی قابل توجهی برای نظامیان صهیونیست همراه بوده، فضایی از ناامیدی و وحشت محافل صهیونیستی را پر کرده است، یک نویسنده صهیونیست در مقاله‌ای اعلام کرد که حمله حماس در 7 اکتبر 2023 و وقایع بعد از آن طی یک سال گذشته، بیانگر ناتوانی کابینه اسرائیل در محافظت از شهرک نشینان و همچنین شکست این کابینه در ایجاد چشم اندازی برای پایان دادن به جنگ و بازگشت به ثبات است.

«یاعوز سیبر» نویسنده و تحلیلگر صهیونیست در این مقاله خود تاکید کرد: طوفان الاقصی وضعیتی از هرج و مرج، ترس و ناامیدی را در جامعه اسرائیل به همراه داشت که همزمان با تشدید تنش‌های داخلی و بدتر شدن شرایط اقتصادی و اجتماعی، علامت سوال‌های زیادی درباره آینده اسرائیل به وجود آورد.

 

اسرائیل در جنگ شکست خورد

این نویسنده صهیونیست افزود: اسرائیل بیش از یک سال است که روزانه متحمل ضرر و خسارات می‌شود و بیش از 1500 شهرک نشین اسرائیلی کشته شده‌اند. همه این‌ها در حالی است که حملات روزانه به اسرائیل با هزاران موشک و پهپاد از غزه، یمن، لبنان، سوریه و عراق ادامه دارد و اخیراً هم ایران وارد تقابل مستقیم با اسرائیل شده است.

وی تصریح کرد: نیروهای ارتش اسرائیل هم دچار خستگی و فرسودگی شدید شده‌اند و هیچکس چشم اندازی برای پایان این وضعیت نمی‌بیند و امیدی به آینده نیست. اسرائیل در همه زمینه‌ها از جمله زمینه امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شاهد وخامت شدید اوضاع بوده و هیچ یک از اعضای کابینه، ابتکار عملی برای رسیدگی به این وضعیت ندارند. همه می‌بینیم که جبهه شمال و همچنین مناطق اطراف غزه در حال سوختن و خالی شدن از ساکنان بوده و صدها هزار شهرک نشین اسرائیلی بدون سرپناه و آینده روشن مانده‌اند.

 

اسرائیل در جهنم جنگ چندجبهه‌ای غرق شده است

در ادامه این مقاله آمده است: ادامه جنگ، تخریب زیرساخت‌ها و هدف قرار دادن رهبران و فرماندهان گروه‌های مسلح فلسطینی واقعیت را تغییر نخواهد داد. واقعیت آن است که خبر بدی برایتان دارم و اسرائیل در جنگ شکست خورده است. واقعا چه آینده‌ای برای اسرائیل وجود دارد؛ در شرایطی که اسرائیلی‌ها کشته می‌شوند، ارتش در حال تجزیه است، نخبگان برای رسیدن به مکانی امن به شکل پی در پی در حال مهاجرت هستند و اسرائیل به جای رسیدن به پیشرفت و رفاه، در یک جنگ بی‌پایان در چند جبهه غرق شده؛ بدون اینکه هیچ برنامه واقع بینانه‌ای برای خروج از این جهنم داشته باشد.

نویسنده این مقاله تاکید کرد که هرگونه پیروزی ادعایی، مانند سخنرانی‌های مضحک بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نمی‌تواند پیامدهای اتفاق وحشتناک 7 اکتبر و خسارات هنگفتی که اسرائیل متحمل می‌شود را از بین ببرد. تا زمانی که اسرائیلی‌ها به کشتار مردم دیگر و ویران کردن خانه‌های آنها ادامه دهند، هیچ آینده‌ای برای اسرائیل وجود نخواهد داشت و جنگ هرگز متوقف نمی‌شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها