کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام قیمت روز دام زنده در سراسر کشور 1403/07/24


کد خبر : ۱۲۵۶۴۵سه شنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶:۵۷۲۴۵۶ بازدید

تغییر قیمت‌ها در بازار فروش دام زنده به حداقل رسیده است؛ به طوری که در طول یک هفته اخیر، قیمت‌ها تقریبا تغییر خاصی را تجربه نکرده ...
اعلام قیمت روز دام زنده در سراسر کشور 1403/07/24اعلام قیمت روز دام زنده در سراسر کشور 1403/07/24

تغییر قیمت‌ها در بازار فروش دام زنده به حداقل رسیده است؛ به طوری که در طول یک هفته اخیر، قیمت‌ها تقریبا تغییر خاصی را تجربه نکرده است.

منصور پوریان، رییس شورای تامین دام کشور به تازگی گفته؛ بازار دام زنده و گوشت در ثبات به سر می‌برد و قیمت‌ها هنوز نسبت به روزهای گرم تابستان تغییر قابل‌توجهی نداشته‌اند.

به گفته او، این ثبات برآمده از عرضه گسترده دام و گوشت‌های وارداتی در کشور است و همچنین از آنجا که یکی از پیک‌های زایش دام سبک در پاییز است، با زایش‌های پاییزی در جنوب و جنوب غربی کشور شاهد افزایش جمعیت دام سبک مولد خواهیم بود.

وی در توضیح قیمت انواع گوشت قرمز و دام زنده عنوان کرده؛ گوشت گوساله منجمد وارداتی همچنان با قیمت ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود، گوشت گرم وارداتی حدود ۳۷۰ هزار تومان قیمت دارد، متوسط قیمت دام سنگین زنده در سراسر کشور ۱۷۰ هزار تومان در کیلو است، گوشت گوسفندی منجمد وارداتی با قیمت ۳۰۰ هزار تومان در هر کیلو عرضه می‌شود، لاشه گوسفند تولید داخل حدود ۵۳۰ هزار تومان قیمت دارد و میانگین قیمت دام زنده سبک در کل کشور ۲۵۰ هزار تومان است.

پوریان تصریح کرده؛ ثبات بازار گوشت در حالی برقرار است که در نیمه اول سال مناسبت‌هایی مانند نوروز، ماه رمضان و محرم را پشت سر گذاشتیم و در این مناسبت‌ها تقاضا برای گوشت افزایشی بود، در نیمه دوم سال هم به طور معمول مصرف گوشت بیشتر از نیمه اول است و پیش‌بینی می‌شود به دلایل یادشده ثبات در بازار برقرار باشد.

قیمت روز دام زنده



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها