کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود سایپا برای کارشناسی رنگ خودروهای دست دوم


کد خبر : ۱۲۵۶۴۳سه شنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱:۵۸۶۲۲۱ بازدید

مدیرعامل امداد خودرو سایپا با اشاره به فراگیر شدن خدمات جدید این شرکت از افزوده شدن خدمتی جدید با عنوان کارشناسی رنگ خودروهای ...
ورود سایپا برای کارشناسی رنگ خودروهای دست دومورود سایپا برای کارشناسی رنگ خودروهای دست دوم

مدیرعامل امداد خودرو سایپا با اشاره به فراگیر شدن خدمات جدید این شرکت از افزوده شدن خدمتی جدید با عنوان کارشناسی رنگ خودروهای دست دوم به لیست خدمات شرکت امداد خودرو سایپا تا پایان سال جاری خبر داد.

علی راشدی، در گفت‌وگو با پرشین خودرو، با اعلام این خبر به تشریح استقبال از خدمات جدید امداد خودرو سایپا پرداخت و گفت: امداد باتری یکی از خدمات جدید امداد خودرو سایپا بود که در سال جاری به سیاهه خدمات شرکت افزوده و با جدیت بسیاری نیز دنبال شده است.

وی مزیت این خدمت را ۲۴ ساعته بودن آن برشمرد و افزود: این خدمت که شبانه روزی است به سرعت در حال فراگیر شدن در کشور می باشد.

راشدی یکی دیگر از خدمات امداد خودرو سایپا را خدمات در محل مشتری عنوان و تصریح کرد: خودرو وانت سایپا ۱۵۱ که به این خدمت اختصاص دارد با حضور در محل مشتری به ارائه خدمات می‌پردازد. این خدمت که پس از شیوع کرونا با استقبال زیادی از سوی مشتریان مواجه شده بود، به یکی از پرتقاضاترین خدمات امداد خودرو سایپا تبدیل شده است.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا با اشاره به دیگر خدمت جدید این شرکت که در دست اجراست، اظهار داشت: کارشناسی خودرو جدیدترین خدمت امداد خودرو سایپا است.

وی در ادامه افزود:  امدادگران سایپا در حال دریافت آموزش در این حوزه هستند و انتظار داریم این خدمت نیز تا پایان سال به لیست خدمات امداد خودرو سایپا افزوده ‌شود.

راشدی مزیت این خدمت جدید امداد خودرو سایپا را تسهیل خرید و فروش خودرو عنوان و خاطرنشان کرد: کارشناسی رنگ امداد خودرو سایپا نه تنها خرید و فروش خودرو دست دوم را تسهیل می‌کند بلکه سطح اطمینان از خرید خودرو در حوزه فنی، رنگ و بدنه را افزایش می‌دهد همچنین برای مشتریانی که از این خدمت استفاده کنند، برگه اصالت رنگ، بدنه و فنی نیز صادر می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها