کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود موج بارش‌های پاییزی به کشور از فردا سه‌شنبه


کد خبر : ۱۲۵۵۷۰دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۳:۳۳۲۳۰۶ بازدید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود موج بارش‌های پاییزی پی در پی به کشور از ...
ورود موج بارش‌های پاییزی به کشور از فردا سه‌شنبهورود موج بارش‌های پاییزی به کشور از فردا سه‌شنبه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود موج بارش‌های پاییزی پی در پی به کشور از روز سه‌شنبه (۲۴ مهر) و چهارشنبه (۲۵ مهر) خبر داد.

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه از روز سه‌شنبه (۲۴ مهر) موج جدید بارش‌ها وارد کشور می‌شود، گفت: امروز (دوشنبه، ۲۳ مهر) تداوم این شرایط در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران دور از انتظار نیست و روزهای سه‌شنبه (۲۴ مهر) و چهارشنبه (۲۵ مهر) نیز در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در پایان گفت: آسمان تهران امروز، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۸ و ۲۸ درجه سانتیگراد و فردا صاف و گاهی وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۷ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها