کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد اندک شاخص بورس


کد خبر : ۱۲۵۵۴۵یکشنبه، ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲:۵۲۱۰۳۹ بازدید

در جریان معاملات امروز یکشنبه 22 مهرماه ضمن توقف ورود پول تمامی شاخص‌ها به جز شاخص کل مجددا در محدوده منفی معامله شدند.
رشد اندک شاخص بورسرشد اندک شاخص بورس

بازار سرمایه روز گذشته فعالیت خود را با بازگشایی دامنه نوسان به مثبت و منفی 3 درصد از سر گرفت و با استقبال سهامداران البته بیشتر در سهام بزرگ و شاخص‌ساز مواجه شد و بعد از 11 روز شاهد ورود پول بود اما این وضعیت ماندگار نشد. 

امروز 65 درصد نمادها در محدوده منفی و تنها 35 درصد نمادها در محدوده مثبت تابلو معامله شدند. شاخص کل بورس امروز با تنها هزار و 105 واحد رشد در محدوده دو میلیون و 114 هزار واحد به کار خود پایان داد اما شاخص هموزن همین رشد جزئی را نیز ثبت نکرد و با افت 393 واحدی مجددا لباس قرمز بر تن کرد و در محدوده 696 هزار و 476 واحد به کار خود پایان داد. 

نمادهای وغدیر، فملی و کچاد بیشترین اثر مثبت و نمادهای فارس، شپنا و شبندر بیشترین اثر منفی را بر شاخص ثبت کردند. 

در بازار فرابورس ایران نیز شاخص‌ها افت را تجربه کردند. شاخص کل فرابورس با افت 17 واحدی در محدوده 21 هزار و 944 واحد به کار خود پایان داد و شاخص هموزن فرابورس نیز با کاهش ارتفاع 149 واحدی در کانال 122 هزار و 246 واحد ایستاد. نمادهای خاور، زاگرس و شاوان بیشترین اثر منفی و نمادهای آریا، فصبا و حسینا بیشترین اثر مثبت بر شاخص را ثبت کردند. 

ارزش کل معاملات امروز بازار امروز 26 هزار و 178 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 4هزار و 174 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام  و حق تقدم بوده است. امروز 16 درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود. همچنین با توقف ورود پولی که دیروز بعد از 11 روز تجربه شده بود امروز بازار سرمایه مجددا 323 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از دست داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها