کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید 100 میلیون دستگاه هیوندای


کد خبر : ۱۲۵۵۳۱یکشنبه، ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸:۴۶۳۰۰۲ بازدید

مجموع تولید محصولات هیوندای هفته گذشته از مرز صد میلیون دستگاه گذشت. خودروساز کره‌ای به این مناسبت در کارخانه‌اش در شهر ...
تولید 100 میلیون دستگاه هیوندایتولید 100 میلیون دستگاه هیوندای

مجموع تولید محصولات هیوندای هفته گذشته از مرز صد میلیون دستگاه گذشت. خودروساز کره‌ای به این مناسبت در کارخانه‌اش در شهر اولسان مراسمی برگزار کرد و صد میلیون و یکمین ماشینش را به مشتری تحویل داد.

هیوندای ۵۷ سال پیش تاسیس شد و زودتر از اکثر خودروسازان به رقم صد میلیون دستگاه رسیده است. تولید فولکس‌واگن در ۶۸ سال، فورد در ۷۴ سال و تویوتا در ۶۴ سال از صد میلیون دستگاه گذشت.

تولید هیوندای از اواخر دهه نود و با حضور این کارخانه در بازارهای جهانی سرعت گرفت. این شرکت در سال ۱۹۹۶ به تولید ده میلیون دستگاه رسید و تولیدش در سال ۲۰۱۳ از پنجاه میلیون دستگاه عبور کرد.

مدل الانترا پرفروش‌ترین مدل هیوندای است. این شرکت تا تابستان امسال ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه از این ماشین تولید کرده است. مدل اکسنت با ده میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه دومین مدل پرفروش کارخانه بوده است. مدل‌های سوناتا و شاسی‌بلندهای توسان و سانتا‌فه در رده‌های بعدی مدل‌های پرفروش هیوندای هستند.

هیوندای اولین کارخانه‌اش در خارج از کره جنوبی را در سال ۱۹۹۷ در ترکیه تاسیس کرد. این شرکت اکنون یازده کارخانه در هشت کشور جهان دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها