کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحویل به موقع بیش ‌از 3400 خودرو سهند


کد خبر : ۱۲۵۴۶۴پنجشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲:۴۲۲۳۵۸ بازدید

مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌خودرو گفت: تاکنون بیش از 3400 دستگاه خودرو سهند در موعد مقرر تحویل مشتریان ...
تحویل به موقع بیش ‌از 3400 خودرو سهندتحویل به موقع بیش ‌از 3400 خودرو سهند

مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌خودرو گفت: تاکنون بیش از 3400 دستگاه خودرو سهند در موعد مقرر تحویل مشتریان شده است.

سیدداود زمانی با اشاره به تحویل به‌موقع خودرو سهند از مردادماه امسال تاکنون، افزود: در ابتدای هر ماه تمامی دعوتنامه‌های مرتبط با ماه جاری در شرکت پارس‌خودرو صادر می‌شود تا فرایند تحویل نهایی خودرو در زمان مقرر صورت پذیرد.

 وی افزود: هیچ‌گونه نارضایتی و یا تأخیر از بابت تحویل خودرو سهند وجود ندارد و این شرکت، محصول جدید خود را در زمان وعده داده شده به مشتریان تحویل می‌دهد.

به گفته زمانی، به‌دلیل افزایش کیفیت محصولات تولیدی در گروه سایپا و شرکت پارس‌خودرو در سال جاری، پرونده‌های مرتبط با بررسی ویژه مشتریان کاهش یافته که بیانگر بهبود در رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و کیفیت خودروهای تولیدی این شرکت است.

مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌خودرو در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: باتوجه به برنامه گروه سایپا و شرکت پارس خودرو برای تولید و عرضه سهند G و سهند اتوماتیک، محصول P90 و همچنین دو محصول به‌صورت وارداتی، برنامه فروش این خودروها در دست طراحی و تدوین نهایی است و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سه‌ماهه پایانی امسال عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه توسعه محصولات گروه سایپا در سال جاری گفت: از ابتدای امسال شرکت پارس‌خودرو در یک برنامه گسترده و باوجود محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و کمبود منابع مالی، برنامه جدیدی را باهدف تنوع سبد محصولات خود به‌اجرا درآورده است.

زمانی در پایان گفت: روش‌های متنوع فروش را متناسب با زمان عرضه محصولات جدید در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم سبد جدید محصولات گروه سایپا و شرکت پارس‌خودرو را به مشتریان و خریداران معرفی کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها