کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان‌بندی تحویل سکه‌های حراجی اعلام شد


کد خبر : ۱۲۵۴۶۱پنجشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱:۴۴۱۴۱۸ بازدید

شروع زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا از 28 مهرماه آغاز و تا 5 آبان ماه ادامه خواهد داشت؛ طی این دوره فقط هزینه تحویل از ...
زمان‌بندی تحویل سکه‌های حراجی اعلام شدزمان‌بندی تحویل سکه‌های حراجی اعلام شد

شروع زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا از 28 مهرماه آغاز و تا 5 آبان ماه ادامه خواهد داشت؛ طی این دوره فقط هزینه تحویل از سوی شعب بانک عامل دریافت می‌شود. هزینه تحویل 30 هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود.

اشخاصی که طی بازه زمانی 6 تا 13 آبان ماه برای دریافت سکه اقدام کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری نیز پرداخت کنند. هزینه انبارداری سکه طلا 50 هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و به شعبه بانک عامل پرداخت می‌شود؛ این هزینه شامل روز‌های تعطیل نیز خواهد بود.

در صورتی که اشخاص در بازه زمانی تحویل سکه اقدام به دریافت سکه نکنند، معامله فسخ و پس از اعلام بانک عامل وجه معامله پس از کسر کارمزد خرید و سایر هزینه‌های عملیاتی به کیف پول خریدار عودت داده می‌شود؛ در صورت انفساخ معامله به دلیل عدم مراجعه خریدار به شعبه انتخاب شده در سامانه جهت دریافت سکه طلا در مهلت مقرر، خریدار به مدت 180 روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع می‌شود.

از 13 اسفند ماه 1402 تاکنون، 21 حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع 359 هزار و 302 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص 193 هزار و 558 قطعه، نیم سکه 64هزار و 945 قطعه و تمام سکه 100 هزار و 799 قطعه است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها