کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سازمان حمایت به تخلفات نانوایی‌ها نظارت می‌کند


کد خبر : ۱۲۵۴۴۱پنجشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸:۳۸۴۶۵۷ بازدید

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با بیان اینکه امسال تولید گندم و ذخایر کارخانجات آرد طی 20 سال گذشته کم‌نظیر بود ...
سازمان حمایت به تخلفات نانوایی‌ها نظارت می‌کندسازمان حمایت به تخلفات نانوایی‌ها نظارت می‌کند

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با بیان اینکه امسال تولید گندم و ذخایر کارخانجات آرد طی 20 سال گذشته کم‌نظیر بود گفت:مسئولیت نظارت بر نانوایی‌ها بر عهده بازرسان سازمان حمایت است.

مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از وجود ذخایر مطمئن آرد و تولید بیش از نیاز کارخانجات آرد خبر داد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی طبق قانون مسئول تولید و تأمین گندم و آرد در کشور است و امسال با پایداری خوداتکایی در گندم و تأمین ۱۰۰ درصدی گندم نان کشور، کارخانه‌های آرد نیاز کامل آرد خبازی را تأمین می‌کنند و تولید گندم امسال طی ۲ دهه گذشته کم‌نظیر بود.

وی به افزایش قیمت نان و تخلف برخی نانوایی‌ها در گران‌فروشی نان چنین پاسخ داد: بر اساس مصوبه شورای ملی آرد و نان کشور در ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ مسئولیت نظارت بر نانوایی‌ها به عهده بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و بازرسان جهاد کشاورزی با بازرسان این سازمان همکاری دارند.

امرالهی یادآور شد: بازرسان سازمان حمایت، تخلفات یاد شده را در سراسر کشور رصد و رسیدگی می‌کنند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار هر استان، آرد مورد نیاز را تأمین و تدارک می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها