کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افق روشنی در افزایش ظرفیت تولید مالیبل وجود دارد


کد خبر : ۱۲۵۴۲۲پنجشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳:۳۲۲۰۳۹ بازدید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: برای آنکه تولید خودرو، روند و جریان مناسبی به خود بگیرد، ضرورت دارد شرکت مالیبل سایپا برای ...
افق روشنی در افزایش ظرفیت تولید مالیبل وجود داردافق روشنی در افزایش ظرفیت تولید مالیبل وجود دارد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: برای آنکه تولید خودرو، روند و جریان مناسبی به خود بگیرد، ضرورت دارد شرکت مالیبل سایپا برای افزایش تولید محصولاتی چون آلومینیوم، چدن و قطعات ماشین‌کاری، برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.

جواد توسلی مهر در بازدید از خطوط تولیدی شرکت مالیبل‌ سایپا و با اشاره به روندی که این مجموعه برای ماه و سال‌های آینده باید طی کند، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که ضرورت دارد شرکت مالیبل در دستور کار خود قرار دهد، افزایش تولید در حوزه‌های آلومینیوم، چدن و قطعات ماشین‌کاری است.

وی از مدیران، مهندسان و کارگران شرکت مالیبل‌ خواست که با هم افزایی بیشتر، برای توسعه فعالیت‌ها، تلاش کنند و تصریح کرد: با اقدامات سازنده‌ شرکت مالیبل،‌ افق روشنی در افزایش ظرفیت این شرکت وجود دارد و همچنین در راستای دستیابی به اهداف عالی گروه، نیازمند اهتمام بیش از پیش کارکنان و مدیران این شرکت هستیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: کارکنان مالیبل در شرایط بسیار سخت و دشوار در خط مقدم تولید مشغول به کار هستند و این امر قابل تشکر و قدردانی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها