کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود موج بارش‌های پاییزی پی در پی به کشور


کد خبر : ۱۲۵۳۹۲چهارشنبه، ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵:۲۴۶۴۴۵ بازدید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از نفوذ دو سامانه بارشی جدید به کشور از امروز چهارشنبه ...
ورود موج بارش‌های پاییزی پی در پی به کشور ورود موج بارش‌های پاییزی پی در پی به کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از نفوذ دو سامانه بارشی جدید به کشور از امروز چهارشنبه (۱۸ مهر)‌ خبر داد.

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با مهر با تشریح وضعیت جوی کشور، گفت: امروز (چهارشنبه، ۱۸ مهر) در مرکز و جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و از اواخر وقت در گیلان و مازندران و فردا پنجشنبه (۱۹ مهر) در نیمه جنوبی کرمان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب فارس در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک و در استان‌های جنوبی تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی پر ادامه افزود: روز جمعه (۲۰ مهر) در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و روز شنبه (۲۱ مهر) در اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال آذربایجان شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: آسمان تهران امروز صاف، گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها