کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پاسخ معنادار وزیر نفت به تهدیدهای اسرائیل


کد خبر : ۱۲۵۲۴۳یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۹:۵۴۱۰۶۴ بازدید

محسن پاک‌نژاد وزیر نفت روز گذشته به منظور بازید میدانی از عسلویه به این منطقه سفر کرد.
پاسخ معنادار وزیر نفت به تهدیدهای اسرائیلپاسخ معنادار وزیر نفت به تهدیدهای اسرائیل

محسن پاک‌نژاد وزیر نفت روز گذشته به منظور بازید میدانی از عسلویه به این منطقه سفر کرد.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: سفر به عسلویه به‌منظور بازدید از این منطقه و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکارانم که در سکوها فعالیت می‌کنند و نقشی تعیین کننده‌ در تأمین گاز کشور دارند انجام شد.

پاک‌نژاد افزود: در این سفر با مشکلاتی که ممکن است این عزیزان داشته باشند آشنا می‌شوم و درصدد رفع آنها خواهیم بود، اگرچه از گذشته نکاتی مدنظر داشته‌ام و اقدام‌هایی برای رفع مشکلات انجام شده است، اما تمایل دارم که این موضوع را مستقیم از زبان آنها بشنوم تا چالش‌ها برطرف شود. همچنین می‌خواهم در این روزهای خاص قوت قلبی برای همکارانم باشم و در کنار آنها بایستم.

وزیر نفت تصریح کرد: این یک بازدید عادی است، ما نگران بحران‌هایی که دشمنان انقلاب ایجاد می‌کنند نیستیم و این سفر برای ما سفری کاری و عادی به شمار می‌آید. این سفر در حالی انجام شد که پیشتر منابع عبری‌زبان در روزهای اخیر به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی به تهدید تأسیسات نفت و گاز ایران پرداخته بودند. جو بایدن رئیس‌جمهور امریکا نیز روز جمعه گفته بود که اگر جای اسرائیل بود، به‌جای تأسیسات نفتی ایران به گزینه‌های دیگری برای حمله فکر می‌کرد. بسیاری از کاربران فضای مجازی این اقدام وزیر نفت در سفر به عسلویه را تحسین کردند.  

تهدیدات اسرائیل در حالی مطرح شده است که روزنامه امریکایی وال‌استریت ژورنال در گزارش روز گذشته خود نوشت: ایران حالا راحت‌تر می‌تواند به زیرساخت‌های اسرائیل حمله کند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها