کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات افزایش حقوق کارگران


کد خبر : ۱۲۵۲۳۳شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱:۲۹۵۳۹۰ بازدید

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی میانگین هزینه ماهانه سبد معیشت خانوار...
جزئیات افزایش حقوق کارگرانجزئیات افزایش حقوق کارگران

این هفته، هفته ای پرخبر در حوزه کار و تعاون بود و عناوین مهم ترین خبرها به الزام تغییر و افزایش حقوق کارگران مشاغل سخت و زیان آور ،هزینه ماهانه ۲۵ میلیون تومانی سبد معیشت کارگران،انجام ۱۴ هزار و ۷۵۰ بازرسی از کارگاه‌های فعال استان تهران، پیشنهاد توزیع سبد کالای ۵ میلیون تومانی به کارگران و اعلام مهمترین مانع پیشرفت بخش تعاون اختصاص داشت.

خبرآنلاین نوشت: در هفته‌ای که گذشت احمد میدری- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر الزام اجرای طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‌های سخت و زیان‌آور تاکید کرد و گفت: حقوق کارگران مشاغل سخت باید تغییر کنند.


وی با اشاره به وجود ۸۵۰ هزار بازنشسته مشاغل سخت و زیان آور در کشور گفت: تنها امتیازی که هم اکنون به این افراد داده می شود بازنشستگی پیش از موعد است به همین منظور طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‌های سخت و زیان‌ آور باید انجام شود و دراین راستا پیشنهادی به شورای عالی حفاظت فنی ارائه شده تا کارگران کمتری در شرایط سخت و زیان‌آور کار کنند.

این هفته فتح الله بیات - رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی میانگین هزینه ماهانه سبد معیشت خانوار کارگری را ۲۵ میلیون تومان در ماه عنوان کرد و گفت: وقتی یک کارگر ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرد،چطور می خواهیم برای او مزد منطقه آب تعیین کنیم؟

وی گفت:در شرایطی که دستمزدها هزینه زندگی را پوشش نمی‌دهد و افزایش چندباره اقلام مصرفی را شاهدیم، بهترین راه این است که درباره دستمزدها دوبار در سال تصمیم گیری شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها