کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چاپ استیکر و مش چه تاثیری در تبلیغات محیطی دارد؟


کد خبر : ۱۲۵۱۸۱جمعه، ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸:۴۵۱۲۰ بازدید

آیا می‌دانید که تبلیغات تهاجمی دیگر برای جذب مشتریان پاسخگو نیست و باید به دنبال روش‌های دیگری برای جذب مخاطب باشید؟ چه بهتر که این روش‌ها استفاده از چاپ استیکر و مش باشد. با استفاده از ...

اطلاع رسانی تبلیغاتی

آیا می‌دانید که تبلیغات تهاجمی دیگر برای جذب مشتریان پاسخگو نیست و باید به دنبال روش‌های دیگری برای جذب مخاطب باشید؟ چه بهتر که این روش‌ها استفاده از چاپ استیکر و مش باشد. با استفاده از این‌ها می‌توانید تاثیر بالقوه روی مشتریان داشته باشید. همچنین چاپ استیکر و مش تبلیغاتی هزینه بسیار مقرون به صرفه‌ای نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارند‌. ماندگاری استیکر و مش، تنوع، کیفیت بالا و راحتی نصب از دیگر مزایای این روش‌ها هستند.

معرفی چاپ استیکر تبلیغاتی و انواع آن

چاپ وینیل در واقع بین دیگر انواع چاپ معروف بوده و از مواد پی وی سی ساخته می‌شود. طی فرایند چاپ، تصاویر، پترن‌ها و انواع طرح‌ها روی نوعی مواد چسبنده چاپ می‌شوند.

چاپ استیکر ماشین

یکی از بهترین انواع چاپ استیکر تبلیغاتی چاپ وینیل است که طرفداران زیادی هم دارد و با هدف تبلیغ محصول یا خدمات انجام می‌شود. شما می‌توانید برای تبلیغات برندتان از چاپ استیکر روی بدنه اتومبیل‌های حمل بار، پخش محصول، یخچال‌های صنعتی و همین‌طور اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها، استفاده کنید. به علت این‌که این وسایل در سطح شهر تردد دارند، تبلیغات با آن‌ها می‌تواند یک روش مثبت تلقی شود. این تبلیغات می‌تواند جلب توجه خریداران بالقوه و معرفی برند شما و فروش بالاتر را به دنبال داشته باشد.

چاپ استیکر را باید با در نظر گرفتن نوع رنگ و استیکر انجام دهید. استفاده از جوهر درجه یک باعث عمر مفید استیکرها شده و از محو و کمرنگ شدن آن‌ها در تماس با شرایط جوی نیز جلوگیری می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا تولید کنندگان معتبر استیکرها با استفاده از جوهرهای مرغوب در چاپ استیکر، آن‌ها را با کیفیت بسیار بالا تولید کنند.‌

چاپ استیکر تبلیغاتی روی بدنه خودرو

استیکر بدنه ماشین هم مثل انواع دیگر استیکر از PVC ساخته می‌شود که در حوزه تولید و چاپ کاربرد زیادی دارد‌. انتخاب‌های زیادی برای چاپ استیکر روی بدنه اتومبیل پیش رویتان است. چاپ استیکر تبلیغاتی را می‌توان با توجه به کیفیت و ابعاد به روش‌های مختلفی انجام داد. با توجه به کیفیت کار، قیمت متفاوت است. توجه داشته باشید که استیکر بدنه خودرو باید کیفیت بالایی داشته باشد تا در اثر تماس با عناصر محیطی خراب نشود. طراحی استیکرهای تبلیغاتی یک کار کاملا تخصصی است که باید با توجه به سلیقه مشتریان انجام شود.

ممکن است مشتری بخواهد استیکر را فقط داخل خودرو استفاده کند. همچنین شاید استیکرها را برای قسمت‌های دیگر وسایل نقلیه بچسباند. استیکر تبلیغاتی وینیل یکی از جدیدترین استیکرها بوده که برای چاپ روی بدنه خودرو به کار می‌رود. ویژگی بارز این استیکر قابل دیدن بودن آن از داخل و بیرون ماشین است. از این رو به راحتی می‌توان آن را روی شیشه خودرو چسباند.

معرفی چاپ مش

معرفی چاپ مش

یکی از روش‌های تبلیغاتی چاپ مش است که در آن چاپ طرح شابلون به کمک یک سطح صاف و با استفاده از یک سطح صاف و صفحه مشبک، جوهر و اسکرچ منتقل می‌شود.‌ به طور عمده برای چاپ مش از پارچه و کاغذ استفاده می‌کنند. البته در فروشگاه‌های معتبر این چاپ با جوهرهای ویژه روی چوب، فلز پلاستیک و حتی شیشه انجام می‌گیرد. روش اصلی چاپ مش تبلیغاتی این است که از یک صفحه شابلون روی صفحه مشبک ظریف استفاده می‌کنند. همچنین با فشار دادن جوهر و یا رنگ طرح مورد نظر روی سطح زیری چاپ می‌شود.

چاپ مش دارای مزایای گوناگون نسبت به سایر روش‌های چاپ است: 

چاپ مش تبلیغاتی می‌تواند یک‌ روش ارزان و قابل دسترس‌تری نسبت به سایر روش‌ها باشد. این روش همچنین مزایای دیگری دارد که به شرح زیر است:  

  • ماندگاری: چاپ مش در برابر محو شدن و پارگی مقاومت زیادی دارد و برای فضای باز مناسب است. 
  • تنوع: چاپ مش را می توان روی طیف وسیعی از مواد از جمله وینیل، پلی استر و بوم چاپ کرد.
  • کیفیت: چاپ مش تبلیغاتی دارای تصاویری با وضوح بالا و پر جنب و جوش است که می‌تواند توجه را به خودش جلب کند. 
  • چاپ مش یک راه همه‌کاره و مفید برای تبلیغ کسب و کار یا رویدادهای شما به شمار می‌رود.
  • به علت استفاده از طیف گسترده‌ای از مواد محصول ایجاد شده چشم نواز و جذاب است.

انواع مش تبلیغاتی در چاپ سام

مش یو پی وی سی تبلیغاتی داری انواع متفاوتی است که می‌توانید در مکان‌های متفاوتی از آن‌ها استفاده کنید. در زیر به انواع مش اشاره شده است:

  • مش دکوراتیو
  • مش ساختمانی
  • مش نمایشگاهی

نوع چاپ در گروه‌های گفته شده از نوع یووی بوده و کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی هم دارند.

اگر می‌خواهید در فضاهای باز، روی ساختمان‌های نیمه کاره و یا فروشگاه‌ها تبلیغات خود را به‌ نمایش بگذارید، چاپ مش برای شما بهترین و هوشمندانه‌ترین گزینه محسوب می‌شود. 

عرض مش بدون چسب 320 سانتی‌متر بوده، اما دارای قابلیت ولد شدن در کنار هم است. 

برای نصب مش می‌توانید از تسمه دوزی نوار ابریشمی و پانچ بر روی تسمه برای اتصال به محل نصب استفاده کنید.

ویژگی های برتر چاپ استیکر و مش تبلیغاتی

ویژگی های برتر چاپ استیکر و مش تبلیغاتی

با چاپ استیکر و مش می‌توانید جهت رونق کسب و کارتان گام بردارید. حال چرا روش‌های دیگر برای این‌کار مناسب نیست؟ زیرا استیکر و مش برای تبلیغات ویژی‌های منحصر به فردی دارند که به شرح زیر است:

مقرون به صرفه بودن

چاپ استیکر و مش در بازاریابی یک روش بسیار مقرون محسوب می‌شود. اگر به دنبال نازل‌ترین قیمت برای تبلیغات هستید، چاپ مش برای شما انتخاب عالی به شمار می‌رود. چرا که نسبت به سایر تکنیک‌های چاپ استیکر با روش‌های ارزان قیمتی انجام می‌شود و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

عدم تهاجمی بودن

یکی دیگر از مزایای چاپ مش و استیکر این است که برخلاف سایر روش‌های تبلیغات تهاجمی‌، می‌تواند روی مخاطبان تاثیر بالقوه داشته باشند و آن‌ها را جذب کند.

بهتر است بدانید چاپ استیکر و مش می‌تواند به عنوان هدیه برای سازمان‌ها محسوب شود. همچنین برای آن‌ها یک روش بازاریابی است. 

تبلیغات دهان به دهان

از دیگر مزایای چاپ استیکر و مش می‌توان به این مورد اشاره کرد که نوعی تبلیغ دهان به دهان برای برند محسوب می‌شود. این روش‌ها نوعی تبلیغ آفلاین هستند. از این طریق مشتریان با دیدن تبلیغات محیطی و آفلاین تصمیم جدی برای خرید از یک برند یا استفاده از خدمات شما را می‌گیرند. این روش برای جلب توجه مشتریان کاملا ایده‌آل است.

بدون محدودیت مکان و جغرافیا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های چاپ استیکر و مش این‌ است که به جغرافیا و مکان خاصی محدود نیست. شما می‌توانید آن را در هر جایی که بخواهید قرار دهید تا برندتان دیده شود.

نشان دادن خلاقیت‌ تان به مشتری

یکی از حسن‌های این روش‌های تبلیغاتی این است که فضای زیادی را برای نشان دادن خلاقیتتان به مشتری در اختیارتان قرار می‌دهد. امکان سفارش چاپ با شکل، رنگ و یا طرح دلخواه وجود دارد. هرچقدر در انتخاب این طرح‌ها خلاق باشید، نشان دهنده خلاقیت شما در کسب و کارتان است.

چاپ استیکر و مش تبلیغاتی در چاپ سام

برای این‌که استیکر و مش تبلیغاتی را با کیفیت بالا و نازل‌ترین قیمت تهیه کنید، می‌بایست مراجعه به شرکت چاپ معتبری همچون چاپ سام به آدرس اینترنتی https://samprt.ir/  انتخاب اول شما باشد‌. این شرکت دارای سال‌ها سابقه در تولید و عرضه استیکرها و مش‌های تبلیغاتی است و با انتخاب آن می‌توانید به کسب و کارتان رونق ببخشید و اعتبار برندتان را بالاتر ببرید. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها و مشاوره جهت انتخاب متنوع‌ترین طرح‌های استیکرها می‌توانید با مشاوران آنها در تماس باشید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها