کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ریزش بی پایان شاخص بورس تهران


کد خبر : ۱۲۵۱۱۸چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳:۵۹۴۵۱۴ بازدید

معاملات بورس در آخرین روز هفته همچنان در محدوده منفی صورت گرفت و تمامی شاخص‌های بازار سرمایه با افت مواجه بودند.
ریزش بی پایان شاخص بورس تهرانریزش بی پایان شاخص بورس تهران

امروز چهارشنبه 11 مهرماه،‌ شاخص کل بورس با 0.41 درصد افت در محدود 2میلیون 114 هزار و 887 واحد ایستاد و شاخص هموزن نیز با 0.21 درصد کاهش ارتفاع در محدوده 700هزار و 386 واحد به کار خود پایان داد. نمادهای فملی، فولاد و فارس بیشترین اثر منفی بر شاخص بورس و نمادهای کچاد، مبین و پارسیان بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص ثبت کردند.

در معاملات امروز سه گروه بانک‌ها، فلزات اساسی و شیمایی به ترتیب با 226، 219 و 152 میلیارد تومان، بیشترین ارزش معاملات را به ثبت رساندند و به جز گروه انتشار و چاپ هم بقیه گروه‌های صنعتی با افت شاخص مواجه شدند. 

در میان نمادهای بورس هم، سه صندوق افران، فیروزا و یاقوت بیشترین ارزش معاملات را به ثبت رساندند و سه نماد وتجارت، شستا و وپارس هم بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

 در بازار فرابورس ایران نیز شاخص‌ها در وضعیت قرمز بودند. شاخص کل فرابورس با 0.22 درصد افت در محدوده 22هزار و 131 واحد متوقف شد و شاخص کل هموزن فرابورس نیز با 0.21 درصد افت در محدوده 123 هزار و 467 واحد به کار خود پایان داد. در بازار فرابورس نیز نمادهای آریا، انتخاب و شگویا بیشترین اثر مثبت و کرومیت، زشریف و کتوسعه بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند. 

در آخرین روز از هفته‌ای که دامنه نوسان در آن به مثبت و منفی یک درصد محدود بود نزدیک به 90 درصد نمادها در محدوده منفی معامله شدند و ارزش معاملات بورس نیز 3 هزار و 100 میلیارد تومان بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها