کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نکات مهم درباره ویرایش چک صیادی


کد خبر : ۱۲۵۰۳۲دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴:۳۷۴۷۹۴ بازدید

برای تغییر، ویرایش و اصلاح چک تایید شده صیادی باید به نکاتی توجه داشته باشید. نکات مربوط به ویرایش چک صیادی در زیر آورده ...
نکات مهم درباره ویرایش چک صیادینکات مهم درباره ویرایش چک صیادی

برای تغییر، ویرایش و اصلاح چک تایید شده صیادی باید به نکاتی توجه داشته باشید. نکات مربوط به ویرایش چک صیادی در زیر آورده شده است:

مهم ترین نکته در مورد ویرایش چک صیادی این است که اگر اطلاعات چک صیاد به صورت اشتباه وارد سامانه صیاد شده باشد و بخواهید اطلاعات چک صیادی را اصلاح نمایید.

باید قبل از اینکه گیرنده چک آن را در سامانه صیاد تایید نماید، به بانک مراجعه کنید و برای تغییر، ویرایش و اصلاح چک تایید شده صیادی اقدام نمایید.

در غیر اینصورت، اگر گیرنده چک آن را در سامانه صیاد تایید نماید، به این دلیل که مراحل انتقال چک در سامانه صیاد صورت پذیرفته است.

شما صاحب چک صیادی صادر شده نمی باشید و دارای هیچ صلاحیتی در مورد تغییر، ویرایش و اصلاح چک تایید شده صیادی نخواهید بود.

در زمان مراجعه به بانک صادر کننده دسته چک برای ویرایش چک صیادی، حتما یک کارت شناسایی و لاشه چک صیادی را به همراه خود داشته باشید.

در غیر اینصورت، بانک درخواست شما مبنی بر تغییر، ویرایش و اصلاح چک تایید شده صیادی را نخواهد پذیرفت.

توجه داشته باشید که سامانه صیاد چه به وسیله اپلیکیشن های پرداخت موبایل و چه به وسیله درگاه های اینترنتی بانک ها مانند سامانه صیاد بانک ملت، طوری طراحی شده است که در مراحل مختلف ثبت چک صیاد همچون ثبت نمودن چک صیادی در سامانه صیاد بانک ملی، اطلاعات چکی که می خواهید ثبت نماید را به شما نشان می دهد.

با دادن پیغامی امنیتی از شما می خواهد اگر از صحت اطلاعات اطمینان دارید، به مرحله تایید چک در این سامانه بروید.

بنابراین، تنها زمانی که از صحت اطلاعات وارد شده در سامانه صیاد مطمئن هستید، دکمه تایید نهایی را بزنید.

تغییر تاریخ چک تایید شده صیادی
سوال دیگری که ممکن است، برای تعداد زیادی از صادرکنندگان چک صیادی، درباره ویرایش سامانه صیاد مطرح شود، تغییر تاریخ چک صیادی بعد از ثبت چک در سامانه صیاد است.

در ادامه مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که برای تغییر تاریخ چک صیادی چه اقداماتی لازم است انجام دهید؟

با توجه به این موضوع که چک صیادی در سامانه صیاد به ثبت می رسد و هنوز هیچ امکانی، برای تغییر، ویرایش و اصلاح چک تایید شده صیادی به این سامانه افزوده نشده است.

در صورتی که صادر کننده چک صیادی بعد از صادر نمودن این چک بخواهد تاریخ آن را تغییر دهد، باید قبل از تایید چک توسط گیرنده با همراه داشتن لاشه چک و یک مدرک شناسایی به بانک مراجعه کند و درخواست تغییر تاریخ چک صیادی را از بانک داشته باشد.

در صورت عدم پرداخت وجه چک توسط صادرکننده (پاس نشدن چک) بسته به زمان اقدام می تواند به صورت حقوقی و و کیفری شکایت نمایید./ بنکر



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها