کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رقیب مستقیم دیگنیتی و لاماری در بازار ایران + قیمت


کد خبر : ۱۲۴۸۲۷چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷:۴۳۴۹۱۶ بازدید

خودرو بایک ایکس7 به عنوان جدیدترین محصول دیار خودرو که رقیبی قدر برای خودروی لاماری و دیگنیتی پرستیژ شناخته ...
رقیب مستقیم دیگنیتی و لاماری در بازار ایران + قیمترقیب مستقیم دیگنیتی و لاماری در بازار ایران + قیمت

خودرو بایک ایکس7 به عنوان جدیدترین محصول دیار خودرو که رقیبی برای خودروی لاماری و دیگنیتی پرستیژ شناخته می‌شود، به صورت رسمی معرفی

یک شرکت داخلی خودرو بایک ایکس ۷ را معرفی کرد.

خودرو بایک ایکس ۷ محصولی از شرکت خودروسازی بیجینگ است و به همین دلیل هم نشان بیجینگ روی این خودرو قرار گرفته است. خودروسازی بیجینگ در میان ۲۰ خودروساز برتر جهان در رده‌بندی تیراژ تولید دارد و اتفاقا یکی از خودروسازانی است که در بازار خودرو سهم زیادی را به خود اختصاص داده است.

بایک به دلیل اینکه با سرمایه گذاری مشترک هیوندای و مرسدس بنز تاسیس شد، به تکنولوژی این خودروسازان بزرگ نیز دسترسی داشت و از ابتدا توانست خودروهایی برتر نسبت به سایر رقبای هم وطن خود تولید کند.

بیجینگ هر چند برای ما برندی جدید محسوب می‌شود اما برند فوتون که زیرمجموعه این شرکت است، از سال‌های قبل در ایران حضور داشته است. بد نیست بدانید که مونتاژ خودروهای مرسدس بنز در چین هم بر عهده بایک است. شرکت بایک که انواع سواری، وانت، شاسی‌بلند و هاچبک با پیشرانه‌ی بنزینی و تمام برقی را در خط تولید خود دارد، به تازگی بایک ایکس ۷ را نیز در همکاری مشترک با دیار خودرو راهی بازار خودرو ایران می‌کند.

طراحی خودرو بایک ایکس ۷

بایک ایکس ۷ را می‌توانیم خودرویی با طراحی روز معرفی کنیم که در آن از خط و خطوط تند و تیز استفاده نشده است. در نمای جلو چراغ‌های باریک خودرو با فناوری اینتراکتیو پیکسل که نشان بیجینگ در میان آن قرار گرفته است، نخستیم چیزی است که توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. سپر و جلوپنجره بایک ایکس ۷ که به صورت فریم‌لس (بدون قاب) طراحی شده است و ظاهری شبیه به جلوپنجره خودروهای برقی را تداعی می‌کند.

بایک ایکس7

در نمای جانبی هم از همان سیاست سادگی پیروی شده است و از تریم مشکی در برخی قسمت‌های خودرو و بالای گلگیرها استفاده شده است.

نمای عقب بایک ایکس ۷ هم نیز در هماهنگی با نمای جلو است. چراغ‌های عقب بایک ایکس ۷ هم به صورت یک تکه با فناوری اینتراکتیو پیکسل  طراحی شده است که زیبایی دوچندانی به خصوص در شب به این خودرو بخشیده است. در پایین سپر عقب نیز دیفیوزر و خروجی دوگانه اگرور قرار گرفته که متاسفانه تزئینی است.

ترکیب طراحی سپر عقب و نحوه قرارگیری چراغ‌های شبرنگ و خروجی اگزوز استیل با بال عقب و چراغ سوم ترمز به این خودرو ظاهر اسپرت‌تری داده است.

مشخصات فنی خودرو بایک ایکس ۷

خودرو بایک ایکس ۷ هم مانند سایر خودروهای چینی در ایران به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو GDI مجهز است که ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی خودرو بایک ایکس ۷

خودرو بایک ایکس ۷ در بخش امکانات رفاهی به امکانات زیادی مجهز استو بایک ایکس ۷ را باید از خودروهایی با توان رانندگی خودران دانست که سطح ۲.۵ پلاس را پشتیبانی می‌کند.

بایک ایکس ۷ به امکاناتی مانند چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل کشش، سیسنم کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم پایش فشار باد تایرها، رادار جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم هوشمند ورود بدون کلید، سنسور عقب و جلو، اتولایت، سیستم ضدواژگونی، زیرپایی قابل تنظیم، صندلی برقی ۶ جهته، گرم‌کن، سردکن و ماساژور صندلی، سیستم تصفیه هوای کابین، تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، صفحه نمایش مرکزی ۷ اینچی، کلاستر ۱۲.۳ اینچی، صفحه نمایش سیستم تهویه، اپل کارپلی و اندروید اتو، دستگیره هوشمند و مخفی شونده، درب صندوق برقی و نورپردازی قابل تنظیم کابین مجهز است.

رادارهای سیستم کمک راننده خودرو بایک ایکس ۷

خودرو بایک ایکس ۷ یکی خودرو مجهز به سیستم رانندگی خودران است و این کار را به کمک تعداد زیادی سنسور و رادار انجام می‌دهد. سنسورها و رادارهای دستیار رانندگی بایک ایکس ۷ را در جدول ذیل ببینید:

سیستم‌های کمک راننده بایک ایکس ۷

سیستم کمکی ترمز ABS

سیستم الکترونیکی توزیع نیروی ترمز EBD

سیستم کمک ترمز الکترونیکی EBA

ترمز اضطراری خودکار AEB

سیسنم کمک رانندگی نوربالا HMA

رادار کمکی در ترافیک TJA

سیستم حفظ حرکت بین خطوط LKA

رادار تشخیص نقاط کور BSD

کروز کنترل تطبیقی هوشمند IACC

سیستم پارک خودکار APA

سنسور هشدارعدم برخورد هنگام بازکردن درها DOW

سیستم توقف خودکار AUTO HOLD

ترمز پارک برقی EPB

سیستم هشدار خروج از خط LDW


قیمت و رقبای خودرو بایک ایکس۷

بایک ایکس7 با گارانتی 6 سال یا 150 هزار کیلومتر در آینده نزدیک راهی بازار خواهد شد. قیمت خودرو بایک ایکس7 احتمالا رقمی در حدود 2.100 میلیارد تومان تعیین خواهد شد. از رقبای بایک ایکس7 می‌توان به خودرو تیگو7، لاماری ، فیدلیتی و دیگنیتی اشاره کرد./ پرشین خودرو



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها