کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صعود 17 هزار واحدی شاخص بورس


کد خبر : ۱۲۴۷۵۷دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱:۳۰۲۱۱۶ بازدید

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 11 میلیارد و 841 میلیون سهم و حق تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5 هزار و 709 میلیارد تومان در ...
صعود 17 هزار واحدی شاخص بورسصعود 17 هزار واحدی شاخص بورس

در جریان دادوستدهای امروز  بازار سرمایه، بیش از 11 میلیارد و 841 میلیون سهم و حق تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5 هزار و 709 میلیارد تومان در بیش از 272هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 17 هزار و 116واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 116هزار و 537واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فملی، فولاد و فارس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی بوعلی، ثفارس و فولاژ با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 4 میلیارد و 410 میلیون ورقه به‌ارزش 17 هزار و 206 میلیارد تومان در 150 هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 151 واحد رشد کرد و در ارتفاع 22 هزار و 77 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای زاگرس، خاور و فزر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فجهان، فغدیر و ودی بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

بلیط هواپیما

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
بلیط هواپیما