کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط فروش فوق‌ العاده خودرو كوییک GXR-L (مهر 1403)


کد خبر : ۱۲۴۷۵۰دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹:۲۱۲۴۳۸۳ بازدید

فروش خودرو کوییک GXR-L شرکت پارس خودرو از روز چهارشنبه آغاز می‌شود. گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای افزایش عرضه ...
شرایط فروش فوق‌ العاده خودرو كوییک GXR-L (مهر 1403)شرایط فروش فوق‌ العاده خودرو كوییک GXR-L (مهر 1403)

فروش خودرو کوییک GXR-L شرکت پارس خودرو از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای افزایش عرضه محصولات و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش فوق العاده خودرو كوییك GXR-L محصول شركت پارس خودرو را ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1403/07/04 از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com فعال کند.

در این طرح فروش، مهلت ثبت نام برای متقاضیان عادی، تا زمان تكمیل ظرفیت است. طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت پیش ثبت نام انجام و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال كشور امكان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود. همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به صورت پیش ثبت نام انجام می شود و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از ستاد نوسازی خودروهای فرسوده امكان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

یادآوری می شود متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس قید شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت كد كاربری و رمز عبور اقدام کنند. 

شایان ذكر است ثبت نام در این طرح فروش، صرفاً از طریق آدرس فوق الذكر امكان پذیر بوده و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

کوییک GXR-L (ترمز ESC) : 3,848,240,000 ریال

تحویل 90 روزه



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

بلیط هواپیما

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
بلیط هواپیما