کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هر تهرانی چقدر آب مصرف می کند؟


کد خبر : ۱۲۴۷۲۲یکشنبه، ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶:۴۴۷۲۴ بازدید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: میزان مصرف آب هر تهرانی در شبانه‌روز...
هر تهرانی چقدر آب مصرف می کند؟هر تهرانی چقدر آب مصرف می کند؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: میزان مصرف آب هر تهرانی در شبانه‌روز ۲۵۰ لیتر و حدود ۲ برابر الگو است؛ این میزان مصرف بسیار بالا بوده و نیاز به مدیریت دارد.

به گزارش تسنیم، محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مراسم «زنگ مدرسه، زنگ آب» اظهار داشت: الگوی مصرف آب برای هر تهرانی 130 لیتر در شبانه‌روز است؛ این درحالی است که میزان مصرف آب هر تهرانی در شبانه‌روز 250 لیتر و حدود 2 برابر الگو است.

اردکانی با بیان اینکه "مصرف آب هر تهرانی تقریباً 2 برابر الگو است و باید تلاش کرد این میزان کاهش یابد"، گفت: ناترازی بین تولید و مصرف آب در استان تهران وجود دارد و بهترین حالت برای جبران این ناترازی، فرهنگ‌سازی درباره مدیریت مصرف است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مدارس را بهترین نقطه برای توسعه فرهنگ بهینه مصرف دانست و افزود: به این منظور طرح «همیار پلیس حامی آب» از امروز مجدد اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: میزان مصرف آب در تهران در تاریخ نوزدهم مرداد امسال به چهار میلیون مترمکعب رسید، همچنین اوج لحظه‌ای مصرف 60 هزار لیتر بر ثانیه شد که رقم بسیار زیادی است.

اردکانی با بیان اینکه "هم‌اکنون آب شرب همه مدارس تهران وصل است"، گفت: چندی پیش آب تعداد اندکی از مدارس به‌صورت محدود قطع شد که این مسئله مربوط به تعیین تکلیف وضعیت فاضلاب این مدارس بوده است.

وی افزود: مدارس ملزم هستند در جاهایی که شبکه فاضلاب دارد به شبکه متصل شوند که با رایزنی با مدیرکل آموزش‌وپرورش برای اتصال مدارس اقدام شده و اکنون آب همه مدارس وصل است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

بلیط هواپیما

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
بلیط هواپیما