کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پاشش رنگ صدفی 3 پوششه در سایپا سیتروئن


کد خبر : ۱۲۴۶۸۰شنبه، ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷:۵۳۷۴۰۵ بازدید

اسماعیل بدخشان، رئیس مهندسی کیفیت رنگ و مواد شیمیایی از آغاز تولید انبوه رنگ‌آمیزی بدنه‌های خودروی لاماری در سالن رنگ شرکت ...
پاشش رنگ صدفی 3 پوششه در سایپا سیتروئنپاشش رنگ صدفی 3 پوششه در سایپا سیتروئن

اسماعیل بدخشان، رئیس مهندسی کیفیت رنگ و مواد شیمیایی از آغاز تولید انبوه رنگ‌آمیزی بدنه‌های خودروی لاماری در سالن رنگ شرکت سایپاسیتروئن خبرداد و اظهار داشت: استفاده از رنگ‌های صدفی به عنوان به روزترین، زیباترین و خاص‌ترین نوع رنگ خودرویی در دستورکار این شرکت قرار گرفته است که از این بین، رنگ سفید صدفی سه پوششه برای اولین بار در صنعت خودرویی کشور با همکاری واحدهای تولید و پشتیبانی فنی برای رنگ‌آمیزی بدنه‌ی لاماری استفاده شد.

به گفته وی، پاشش رنگ صدفی سه پوششه علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که بر روی خودرو ایجاد می‌کند، از خواص فیزیکی و مکانیکی بالایی نسبت به سایر رنگ‌ها برخوردار است و تاکنون برخی از خودروهای لوکس وارداتی از این نوع تکنولوژی رنگ برخوردار شده‌اند.

وی در پایان افزود: پاشش این رنگ به صورتی است که پس از اعمال لایه ED و آستر بر روی بدنه، رنگ سفید Base Coat به عنوان رنگ اصلی و تعیین‌کننده فام پاشش و بلافاصله لایه صدف روی لایه خیس رنگ سفید (Wet on Wet) اعمال می‌گردد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب