کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شد


کد خبر : ۱۲۴۲۷۰دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۶:۱۰۲۶۶۱ بازدید

وزیر جهاد کشاورزی از برگزاری جلسه شورای قیمت‌گذاری گندم خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده در ازای ...
نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شدنرخ خرید تضمینی گندم اعلام شد

وزیر جهاد کشاورزی از برگزاری جلسه شورای قیمت‌گذاری گندم خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده در ازای هر کیلوگرم، ۲۰۵ هزار ریال معادل با ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

غلامرضا قزلجه نوری وزیر جهاد کشاورزی، درباره جلسه برگزار شده اظهار کرد: این جلسه با حضور تمامس اعضای دولتی، نمایندگان کشاورزان و بخش خصوصی برگزار شد و خوشبختانه بعد از چندین جلسه کارشناسی در کمیته‌های مربوطه امروز به نتیجه نهایی رسیدیم و قیمت خرید تضمینی گندم برای سال ۱۴۰۴ اعلام شد.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه قیمت خرید تضمینی گندم برای سال اینده در ازای هر کیلوگرم ۲۰۵ هزار ریال معادل با ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

نوری درباره علت تاخیر در اعلام قیمت خرید گندم تصریح کرد: درست است که طبق قانون باید تا پایان تیرماه این قیمت اعلام میشد اما متاسفانه به دلیل اتفاقات و تعییرات به تاخیر افتاد و پس از شکل‌گیری دولت چهاردهم بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و جلسات آن به‌صورت فشرده در دستور کار قرار گرفت و قیمت اعلام شد.

وی در خصوص قیمت ۳۲ کالای اساسی دیگر نیز افزود: با توجه به اینکه تمام کالاهای اساسی کشاورزی طبق عرف موجود، به اعلام قیمت گندم نیاز داشتند طی روزها و هفته‌های آتی به‌صورت چند محصول در جلسات شورا قیمت آن‌ها اعلام خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان درباره مطالبات گندمکاران تصریح کرد: حدود ۷۵ درصد مطالبات گندمکاران تا به امروز پرداخت شده و ۲۵ درصد باقی‌مانده در روزهای آینده پرداخت خواهدشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب