کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساخت قدرتمندترین کوروت تاریخ


کد خبر : ۱۲۳۰۲۰سه شنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶:۴۶۲۵۸۲ بازدید

شورلت مدل تقویت‌شده‌ای از کوروت رونمایی کرده که به گفته کارخانه قوی‌ترین مدل این خودرو است که تاکنون ساخته شده است. این مدل که ...
ساخت قدرتمندترین کوروت تاریخساخت قدرتمندترین کوروت تاریخ

شورلت مدل تقویت‌شده‌ای از کوروت رونمایی کرده که به گفته کارخانه قوی‌ترین مدل این خودرو است که تاکنون ساخته شده است. این مدل که ZR1 نام دارد، گران‌ترین مدل کوروت هم است و سال آینده به بازار خواهد آمد.

شورلت می‌گوید موتور ZR1 قوی‌ترین موتور هشت سیلندری است که تا کنون توسط یک خودروساز آمریکایی ساخته شده است. قدرت این موتور ۱۰۶۴ اسب بخار است. شورلت می‌گوید کوروت ZR1 با این موتور به راحتی با ماشین‌های اسپرتی رقابت می‌کند که قیمتی گران‌تر دارند.

شورلت در هفتاد سال گذشته هشت نسل از کوروت ساخته است. هشتمین نسل ماشین در سال ۲۰۲۰ به بازار آمد و برای اولین بار موتور ماشین پشت صندلی راننده گذاشته شده بود. این تصمیم هنگام رونمایی ماشین جنجالی بود، اما مهندسان کارخانه می‌گویند اگر موتور در جلو بود امکان نداشت بتوانند آن را تا این حد تقویت کنند.

مشخصات فنی ماشین هنوز اعلام نشده، اما شورلت می‌گوید انتظار دارد حداکثر سرعت ZR1 بیشتر از ۳۴۰ کیلومتر در ساعت باشد. قیمت ماشین هم هنوز معلوم نیست، اما رسانه‌های آمریکایی پیش‌بینی می‌کنند که بین ۱۸۰ هزار تا ۲۰۰ هزار دلار باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب