کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واردات نیسان سیلفی به ایران توسط پارس خودرو


کد خبر : ۱۲۲۸۱۴سه شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴:۲۷۱۴۱۰۲ بازدید

بدون شک یکی از جذاب‌ترین خودروهای موجود در غرفه پارس خودرو (نمایشگاه تحول 1403)، سیلفی بنزینی است. نیسان سیلفی که یکی ...
واردات نیسان سیلفی به ایران توسط پارس خودروواردات نیسان سیلفی به ایران توسط پارس خودرو

عصرخودرو: بدون شک یکی از جذاب‌ترین خودروهای موجود در غرفه پارس خودرو (نمایشگاه تحول 1403)، سیلفی بنزینی است. نیسان سیلفی که یکی از خودروهای وارداتی با کیفیت است، بزودی توسط پارس خودرو در دو نسخه HONOR و COMFORT عرضه خواهد شد.

سیلفی وارداتی پارس خودرو از یک موتور 1598 سی‌سی تنفس طبیعی بهره می‌گیرد که حداکثر 133 اسب‌بخار و 159 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. تمامی نیرو تولید شده توسط یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو می‌رسد. تنفس طبیعی بودن موتور این خودرو یک مزیت مثبت به نسبت دیگر خودروهای هم حجم در بازار است.

سیلفی یک سدان خانوادگی است و این را میتوان از مشخصه‌های ابعادی آن درک کرد. حجم صندوق 510 لیتری و فاصله بین دو محور 2712 میلی‌متر همگی نشان از یک خودرو جادار و خانوادگی دارد.

کابین نیسان سلیفی پارس خودرو

از لحاظ ایمنی 6 کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده‌ای)، سیستم کنترل پایداری، در هر دو نسخه وجود دارند. در تیپ HONOR سیستم‌های کمکی رانندگی (رادار نقطه کور، هشدار رانندگی بین خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم ایمنی خروج از مسیر) را به نسبت COMFORT بیشتر داریم.

در فهرست امکانات رفاهی این خودرو تجهیزاتی همچون سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم کنترل فشار باد تایرها، رینگ 16 اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، ترمز پارک برقی و اتوهلد، پاور ویندوز، آینه تاشو برقی و سنسور نور مشترک در هر دو تیپ هستند. صندلی چرمی به همراه گرمکن صندلی، مالتی‌مدیا 12.3 اینچی لمسی، دوربین دنده عقب، دوربین ثبت وقایع و سانروف از جمله تجهیزاتی هستند که فقط در تیپ HONOR سلیفی پارس خودرو داریم.

سلیفی پارس خودرو



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب