کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بلندپروازی بزرگ شرکت هونگچی


کد خبر : ۱۲۲۸۰۴سه شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳:۲۱۳۵۳۳۲ بازدید

هونگچی، خودروساز لوکس چینی قصد دارد در پنج سال آینده دوازده مدل در بازار اروپا عرضه کند. در برنامه گسترش حضور این کارخانه در اروپا ...
بلندپروازی بزرگ شرکت هونگچیبلندپروازی بزرگ شرکت هونگچی

هونگچی، خودروساز لوکس چینی قصد دارد در پنج سال آینده دوازده مدل در بازار اروپا عرضه کند. در برنامه گسترش حضور این کارخانه در اروپا قرار است محصولات هونگچی در کشورهای فرانسه و آلمان هم فروخته شود.

هونگچی در حال حاضر یک شاسی‌بلند الکتریکی به نام E-HS9 در نروژ، سوئد، دانمارک، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ می‌فروشد.

قرار است از اواخر امسال هونگچی سدان الکتریکی EH7 و شاسی‌بلند الکتریکی EHS7 را به محصولاتش در اروپا اضافه کند. مدل‌های هیبرید-الکتریکی هونگچی هم در آینده به این فهرست اضافه خواهد شد.

هونگچی زیرمجموعه‌ای از کارخانه دولتی FAW و از اولین خودروسازان چین است. این کارخانه فعالیتش را در سال ۱۹۵۸ آغاز کرد. وظیفه کارخانه که نامش در زبان چینی به معنی «پرچم سرخ‌» است، تولید لیموزین‌ برای مقامات حزب کمونیست بود و گفته می‌شود مائو تسه‌دونگ، بنیانگذار جمهوری خلق چین از طرفداران محصولات این کارخانه بود.

هونگچی حدود ده سال است که علاوه بر تولید لیموزین برای دولت چین، در ساخت مدل‌هایی سرمایه‌گذاری کرده که با محصولات خودروسازان لوکس آلمانی رقابت می‌کند. جایلز تیلور، طراح سابق رولزرویس مدل‌های اخیر این شرکت را طراحی کرده است.

تیلور در حاشیه فستیوال سرعت گوودوود در انگلستان گفت که ماشین‌های هونگچی به خوبی رقیبان اروپایی است. به گفته او صنعت خودروی چین دوره کپی‌کردن را پشت سر گذاشته و پس از برهم زدن نظم موجود در این صنعت، اکنون دوره جهانی‌شدن و استیلا را آغاز کرده است.

هونگچی در پنج ماه اول سال جاری میلادی حدود دویست دستگاه از مدل E-HS9 فروخته است. قیمت این شاسی‌بلند بین ۶۰ هزار تا صد هزار یورو (۶۵ هزار و ۳۰۰ تا ۱۰۹ هزار دلار) است. هونگچی پیش‌بینی کرده که فروشش را در پنج سال آینده به ۳۰ تا ۵۰ هزار دستگاه افزایش دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب