کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت در بازار


کد خبر : ۱۲۲۷۲۱یکشنبه، ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸:۱۷۱۲۲۷۶ بازدید

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که قیمت موبایل اقتصادی هم اکنون در بازار حوالی 5 میلیون تومان است. از زمان جهش نرخ ارز، قیمت موبایل ...
معرفی بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت در بازار معرفی بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت در بازار

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که قیمت موبایل اقتصادی هم اکنون در بازار حوالی 5 میلیون تومان است. از زمان جهش نرخ ارز، قیمت موبایل در بازار به دلیل وابستگی کامل آن به واردات و قیمت دلار روند صعودی داشت. بازار موبایل به صورت لحظه‌ای به التهابات ارزی واکنش نشان می‌داد و همین موضوع باعث گرانی برخی محصولات محبوب و پرطرفدار بازار و حذف آن از سبد خرید مشتریان متوسط شد. 

درحال حاضر موبایل‌های با قیمت‌های نسبتا مناسب در بازار وجود دارند که به نام موبایل‌های اقتصادی شناخته می‌شوند. بیشتر این کالاها محصول کمپانی‌های شیائومی، نوکیا، سامسونگ، آنر و ... است. 

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت موبایل اقتصادی در بازار باتوجه به آرامش نسبی بازار ارز بین 4تا 5میلیون تومان است و برای داشتن یک موبایل با امکانات نسبتا معمولی باید حوالی 5میلیون تومان هزینه کرد. 

باتوجه به اینکه نرخ ارز از سال 1401 جهش ویژه‌ای داشته، قیمت برخی موبایل‌ها تا 3برابر افزایش یافته است، اما در بازار مویابل‌های اقتصادی افزایش نرخ‌ها نسبتا کمتر بوده است. 

در روزهای اخیر هم اعلام شد که واردکنندگان موبایل با مشکلات ارزی رو به رو هستند و ارز مورد نیاز واردات موبایل‌های بالای 600 دلار قطع شده و همین موضوع باعث گرانی بیشتر این محصولات شده است. 

با این وجود قیمت موبایل‌های اقتصادی در بازار دست خوش تغییر چندانی نشده و همچنان در یک روند ثابت به سر می‌برید. گوشی شیائومی مدل Redmi A3 در دسته موبایل‌های اقتصادی قرار دارد که در حال حاضر حدود 5میلیون قیمتگذاری شده است. 

گوشی شیائومی مدل Redmi 12C دیگر موبایل اقتصادی است که در حال حاضر با قیمت بیش از 5میلیون و 500هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. 

برخی محصولات شرکت نوکیا هم در دسته موبایل‌های اقتصادی قرار دارند که قیمت‌ها نسبت به سایر محصولات کمتر است. درحال حاضر گوشی نوکیا مدل G11 Plus در بازار حدود 5میلیون و 300هزار تومان قیمت دارد. گوشی نوکیا مدل G21 TA-1418 دیگر موبایل اقتصادی بازار است که درحال حاضر بیش از 6میلیون تومان قیمت دارد. البته این محصولات به دلیل قدیمی بودن در بسیاری از فروشگاه‌ها ناموجود شده‌اند. 

دیگر موبایل‌های اقتصادی بازار مربوط به محصولات آنر است. در حال حاضر قیمت گوشی آنر مدل X5 Plus حدود 5میلیون و 200هزار تومان، گوشی آنر مدل X7A هم حدود 6هزار تومان قیمت دارد. 

محصولات سامسونگ که در بازار هم در دسته کالاهای گران و هم در دسته کالاهای اقتصادی قرار می‌گیرند، درحال حاضر گوشی سامسونگ مدل Galaxy A05 یکی از محصولات اقتصادی این شرکت است که حدود 5میلیون و 200هزار تومان در بازار قیمت دارد./ اکونگار



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب