کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مردم می توانند خودروی با کیفیت و ارزان سوار شوند


کد خبر : ۱۲۲۶۵۰پنجشنبه، ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳:۱۰۴۳۵۰۷ بازدید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: واردات خودروی خارجی باعث می‌شود تا مردم ما بتوانند خودرویی با کیفیت و ارزان قیمت را استفاده ...
مردم می توانند خودروی با کیفیت و ارزان سوار شوند مردم می توانند خودروی با کیفیت و ارزان سوار شوند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: واردات خودروی خارجی باعث می‌شود تا مردم ما بتوانند خودرویی با کیفیت و ارزان قیمت را استفاده کنند.

احمد انارکی محمدی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ابلاغ آیین نامه واردات خودرو خارجی با عمر ۵ سال افزود: این مسئله کمک می‌کند تا قیمت خودرو در بازار متعادل شود و ما شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: واردات خودروی خارجی با مدل ۲۰۱۹ به بعد باعث می‌شود تا خودروسازان ما هم به فکر افزایش کیفیت خودروهای خود بیفتند و به طور کل خودروهای تولید شده با کیفیت بهتری به بازار عرضه شود یک فضای رقابتی در بازار شکل بگیرد.

وی افزود: این حق ملت ما است که خودروی با کیفیت و ارزان قیمت سوار شوند و واردات خودروی خارجی با عمر ۵ سال مک می‌کند تا مردم ما بتوانند خودرویی با کیفیت بالا و قیمت مناسب استفاده کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در خودروهای تولید شده داخل ایمنی پایین آنها و افزایش تصادفات در این سوانح است که در سایه واردات خودروی خارجی تولید کنندگان داخل نیز برای رفع نواقص خودروهایشان در این بخش تلاش خواهند کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب