کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جمع آوری امضا برای برکناری زاکانی


کد خبر : ۱۲۲۴۷۴پنجشنبه، ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰:۲۵۱۶۹۷۷ بازدید

علیرغم جمع‌آوری نزدیک به 120 هزار امضا برای برکناری علیرضا زاکانی شهردار تهران، او این امضاها را جعلی خواند و گفت که محکم‌تر از قبل ...
جمع آوری امضا برای برکناری زاکانیجمع آوری امضا برای برکناری زاکانی

علیرغم جمع‌آوری نزدیک به 120 هزار امضا برای برکناری علیرضا زاکانی شهردار تهران، او این امضاها را جعلی خواند و گفت که محکم‌تر از قبل به کارش ادامه خواهد داد.

تعداد امضاهای کارزاری با نام "شهردار خوب کجاست" که خواهان برکناری علیرضا زاکانی از شهرداری تهران است، در حال افزایش است.

در متن این کارزار که از سوی جمعی از فعالان مدنی و محیط زیست پس از تصمیم شهرداری تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه به راه افتاد، آمده است: «شهردار خوب شهرداری است که خادم مردم و تابع خواست اکثریت شهروندان باشد، نه شهرداری که برای مردم شمشیر از رو ببندد و با آن‌ها از موضع لجبازی و قلدری برخورد و بر خلاف میل آن‌ها عمل کند.»

کنشگران این کارزار سپس نوشته‌اند: «تهران کلانشهری پُر مسئله است و اداره آن مسئولیتی سنگین است که شهرداری دانشمند و توانمند و با فکر و با تجریه می‌طلبد که از عهده و توان آقای زاکانی خارج است. ایشان به تجربه ثابت کرده که مرد این میدان نیست و از عهده این مسئولیت سنگین بر نمی‌آید.‌»

زاکانی ابتدا این امضاها را "جعلی" خواند و دیروز چهارشنبه ۲۰ تیر نیز در این باره گفت: «متن کارزار منتشر شده سراسر تهمت و غیرقانونی بود و نمی‌دانم از کجا چنین مواردی مطرح شده است.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا به کارش ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: «محکم‌تر از قبل به کار ادامه خواهیم داد.»

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نیز درباره برکناری زاکانی گفته است: «شهردار را شورای اسلامی شهر تعیین می‌کند، حالا ۱۵۰ هزار نفر یا ۵۰ هزار نفر یک کارزار را امضا کنند، دلیلی برای تغییر نیست.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب